Miten tekstityksen saa näkymään DVD:ltä kovalevylle ripatussa elokuvassa PowerDVD:llä? Olen yrittänyt avaamalla "Open DVD File on Hard Disk Drive"-valintaa käyttäen ifo-filen mutta PowerDVD yrittää etsiä levyä DVD-asemasta. Eli filmi täytyy avata tolla: "Open Media Files".
Ei saa näkymään ollenkaan. Eikä saa näkymään millään muullakaan ohjelmalla. Shit happens. En tiedä miksei ohjelmantekijät tee tuota kuntoon, vaikkakin esimerkiksi WinDVD:n sivuille lukee että "able to play ripped material" tms.
Kummallista... Itsellä on PowerDVD 4.0. Jos esim. rippaan koko DVD:n kovalevylle esim. DVDecrypterillä file-moodissa (siis kaikki tiedostot), niin kyllä ainakin jokainen dvd on tähän mennessä kiintolevyltä toistunut.
pelttu: Kyllä kyllä, mutta et saa valittua tekstejä tai audiota, kun painat hiiren oikealla ja valitset sieltä subtitles / audio.
Minulla toimi myös erikielisillä teksteillä ja äänillä. Ja pystyi myös valitsemaan. Cyberlinkin sivuilta löytyy trial-versio, jota kannattanee kokeilla. http://www.gocyberlink.com/english/download/dl_file_new.jsp?dl_id=1&ProdId=28#limit
Kyllä PowerDVD osaa toistaa täysin oikein tiedostot, kunhan on vain ripattu koko DVD 'file' moodissa. Silloin jopa alkuvalikot ja extrat toimivat normaalisti (aivan kuin DVD olisi asemassa). Mutta! Jos olet ripannut DVD:n 'movie' moodissa, niin PowerDVD osaa enää toistaa itse elokuvan ilman tekstejä. Tosin hankalammaksi menee, kun ne .vob tiedostot pitää itse lisätä soittolistaan.
Itse olen huomannut myös sen, että toisto on aika usein (ei aina) onnistunut silloinkin, kun on ripattu ensin leffa "movie"-valinnalla ja senjälkeen vielä video_ts.ifo.