Seasonic s12II-620 Bronze poweri hajosi,se siitä laadukkuudesta.ostettu 22.3.2018 ja systemastoresta. onko kellään mitään tietoa siitä että saako tuota enää mitenkään laitettua niille takuuseen? ainakin 2v takuu on voimassa. ja systemastore on lopettanut sekä vaihtanut nimensä. poweri alkoi pitää ulinaa,joku konkka huutaa...
Takuu toimii normaalisti vaikka systema ei enää yksityisille myykään. Viiden vuoden takuu tuossa taisi olla. Ja tuo on laatupoweri. Sitä vaan joskus sattuu kaikenlaista.
Kukas noi ex systeman takuuasiat nykyään hoitaa. Pitääkös ottaa yhteyttä nykyiseen firmaan ( Oulun Tietokeskus ) https://www.tietokeskus.fi/tiedotteet/systemastore-on-nyt-oulun-tietokeskus/ https://www.tietokeskus.fi/ota-yhteytta/#ota-yhteytta
Tietokeskukseen sähköpostia ja sillä selvä. Takuuasioiden hoitoa varten varatut palvelimet on aikaa sitten kärrätty muualle hyötykäyttöön. Ei välttämättä hyvä juttu jos nykyiset yritysasiakkaat saavat selville miten firma hoitaa velvoitteensa.
Tuolta löytyisi virallinen linkki https://bbs.io-tech.fi/threads/syst...aihtuu-ja-keskittyy-yritysasiakkaisiin.99134/. Ei vaan avaudu ainakaan minun koneella.
Ei noi linkit enään toimi. Pukkaa vaan error 522 ruudulle. Oulun Tietokeskuksen kautta selvitettävä ex systeman takuuhommat. Sinne vaan kyselyitä,eiköhän asia sitten sieltä selviä.