Mä en löytäny ainakaan muita prince of persia 3 aiheita, jote mä kirjotan oma. Siinä ekassa videossa mis se saapuu sen kaileenan kans sinne Babyloniaan nii se peli crashaa siin ja lähtee pois ! Mite mä saan se korjattuu ?
Kyllä mul ainaki directX 9.0c on, mut noist muist mä en tiiä.. Voisitko antaa jonku linki mistä pystyy lataan noi uusimmat äänikortin ajurit jne. ? Microsoftin sivuilta saa niit uusii ajureit, mut saaks sielt muita?
Microsoft:in sivuilta ei kannata ajureita hirveästi latailla kun ne on yleensä jo hiukan vanhentuineita, ja varsinkin äänikorttien kanssa on mahdollista saada väärät ajurit. Eli onko kyseessä minkälainen kone, eli jos merkkimikro niin valmistaja ja malli riittää niin joku kaivaa uudemmat ajurit laitteille. Jos itse koottu kone niin sisoft sandra tai everest home ohjelmalla voi katsoa osat.
Kannattaa melkee ensimmäiseksi kokeilla näyttiksen ajurien päivitystä, auttanu mulla ja monilla kavereilla aina. Vielä semmonen kysymys, että oletko varma koneesi täyttää minimivaatimukset pelille?
no tää on joku merocompin kone, ja kyl iha hyvä sellane. Jotai siin readme files luki et GeForce 6800 GT ja mul on sit GeForce 6600 GT. Enpä taida sit saada sitä peliä toimiin..
Menet nvidian sivuille ja lataat sieltä sen ajuripaketin. Se taitaa olla sama "all-in-one" tyyppinen ratkasu.
Tarkentaisitko viel vähä ? siel on vähä kaikenlaista juttua. Jotain siel oli all in one hommelia, mut emmä kuiteskaan tajunnu...
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_81.98.html <- olettaen, että sulla on joko XP tai 2000 http://www.nvidia.com/object/win9x_81.98.html <- olettaen, että sulla on 95/98/ME
Ok, mut siellä kun on se asennusohje nii siel lukee et ohjauspaneelista -----> lisää/poista sovellus ------->.... Nii sitä enne sieltä täytyis poistaa joku nvidia juttu. Jos sen poistaa nii mite sen "nvidia drivers" saa takas ?
Noita vanhoja ajureita ei tarvitse poistaa. Asennus päälle pitäisi toimia joka kerta. Kannattaa ladata nuo International ajurit jos käytössä on suomenkielinen Windows.