Eip, tarkotus on vähän se, että "kerran lähetät, muuttaa et voi". Et kuitenkaan voi tietää, vastaanottaja on voinut muokatessas jo olla ehtinyt lukea ko. viestin.
No ei se kyllä haittaa kuin ei niitä tuu kirjoittetua niin hirviänä , tota puhut jos se muuttuu se viesti 5min tai 2tunnin pästä miteen voin tietää että se on luettu .
Katos piru.. parin kolmen vuoden aikana en ole huomannut lähetä yksityisviesti nappulaa... tosin en ole paljon menettänyt kun ei ole niin salaista että privana pitäisi.
tossahan se vasemmalla kaverin nickin alla, samas kohdas mistä itse muokkaat viestiä, lukee "lähetä yksityisviesti"
Joo no kyllä mä tuon huomasin. Ihmetystä herätti lähinnä sen puuttuminen tuosta yläpalkista, josta kirjaudutaan ulos. Enkku-puolella palkista kyseinen valinta löytyy private messages nimellä. Ei sen puuttuminen käyttöä häiritse. Kunhan vain ihmettelin.
No eipä näy meikäläisellä. Mistä johtuu, vaikka kirjautuu sisään, niin keskustelu alueilla yläreunassa lukee "kirjaudu sisään" ja uloskirjautuminen onnistuu vain pääsivun kautta? Eli viestiä kirjoittaessa täytyy joka kerta naputella käyttäjätunnus & salasana.
päätinpä jatkaa tätä..eli kun joku lähettää yksityisviestin ja kun noita nyt kerääntyy sinne listaan, niin onko niitä mitenkään mahdollista poistaa sieltä listasta, en itse keksinyt miten onnistuu..? Tulipa vielä mieleen, ettei täällä taida olla mitään nappia / linkkiä, josta pääsisi katsomaan noita vanhoja yksityisviestejä?
Finskipuolella linkkiä yksityisviesteihin ei yläreunassa ole, kun se on edelleen vähän kesken koodin kannalta. Nyt näiden pikkubugien korjailu on pistetty ainakin 2kk:ksi jäihin, mutta mm. tuo postilaatikon "tyhjentely" viestejä poistamalla on tulossa lähiaikoina privaviesteihin myös suomipuolelle (kuten myös se linkki yläreunasta suoraan ko. sivulle).