Pro evolution soccer 5 ongelma

Discussion in 'PC:n pelit' started by Veskusan, Jan 20, 2006.

1. Veskusan

Veskusan Guest

Peli kaatuu aina kun yrittää aloittaa ottelun. Oon päivittäny jo se näyttisohjaimenki. Näyttis radeon x300... Onko tähä pelii mitää päivitystä tai mitää. Ostettu peli o... Mikä vikana?

Ps. Oon tehny omia pelaajiaki. Johtuuko niistää. jos johtuuu nii kuinka ne saa poistettua?

2. TheNaatti

TheNaatti Member

Trophy Points:
    16
    Onko kyse jostakin yksittäisestä seivistä? Jos on, poista se ja aloita vastaava juttu alusta, sitten pitäisi toimia. Jos on koko peli tollanen, sitten en tiedä. Re-installoi?

3. V-kos

V-kos Regular member

Trophy Points:
    46
    Onko peli toiminut kertaakaan?

Oletko kokeillut grafiikat low asetuksilla?

Kokeile poistaa option file. Omat tiedostot -> Konami ->Pro Evolution Soccer 5 -> save -> folder1 -> [bold] KONAMI-WIN32PES5OPT [/bold] <-

Tällä katoaa kaikki sun itse tekemät pelaajat ynnä muut säädöt eli ota varmuuden vuoksi kopio tiedostosta.

Jos tuolla ei ole vaikutusta niin asenna peli uudestaan.

Last edited: Jan 20, 2006
  4. Veskusan

Veskusan Guest

Peli on toiminu kyllä ennenki, mut sitte yhtäkkiä ku tein uuen pelaajan nii tilttas... Oon koittanu jo laittaa asetukset lowiin, mut se ei vaikuta. Peliä voi pelata vaa sama tiimi vastaa sama tiimi... Eiks oo mitää muuta ratkasuu ku poistaa ne omat pelaajat tai unistallata??? Ei oo kyse mistää yksittäisestä savesta... Eikä toimi vaikka pelaa tietokonee joukkueil.

Last edited by a moderator: Jan 21, 2006
  5. Veskusan

Veskusan Guest

Nyt sain toimimaan, ku poistin niitä KONAMI-WIN32PES5OPT noita :D.
    Kiitos kovasti, nyt toimii ja pelaajatki säily... (Ainaki osa)

Share This Page