procasterin käytös onkelmia

Discussion in 'Keskustelua antenniverkon digibokseista' started by jermu82, Mar 18, 2009.

1. jermu82

jermu82 Member

Trophy Points:
    11
    mulla on tollanen procaster pvr-6102T ja oon ohjeitten mukaa liittäny siihen scartilla dvd-vhs kotiteatteri soittimen.. ääni kuuluu mutta missä tässä löytyy videokanava, en siis oo löytäny vaikka kuinka ohjeita oon selannu ja kokeilu eri kanavia. näin ollen en oo pystyny dvd ta vhs:tä kattoo. osaisko joku ratkoo ongelman?

2. ddigger

ddigger Member

Trophy Points:
    11
    Ei boksissa mitään videokanavaa pysty valitsemaan. Jos vcr-scartiin liitetty alite jotain tähän liitäntään työntää, pitäisi signaalin välittyä automaattisesti tv-scartiin ja siitä edelleen telkkarille. Läpisyötön pitäisi ymmärtää sekä komposiittivideota että RGB:tä.

Jos dvd:n ääni kuitenkin telkkerista kuuluu, tulee vaihtoehtoine mieleen huonosti paikallaan oleva tai viallinen scart-kaapeli. Näkyykö dvd, jos kytket soittimen suoraan telkkariin ilman että boksi on välissä? Toimiiko samoin kummallakin scart-kaapelilla?

Jos ei muu auta niin sitten voi hankkia scart-jakajan, jolla molemmat laittet yhdistetään telkkarin scart-liitäntään.

3. jermu82

jermu82 Member

Trophy Points:
    11
    elikkä ku laittaa dvd_n päälle niin pitäis automaattisesti kääntyä dvd:lle vai?

Share This Page