ProjectX ei aukea

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by kantolto, Oct 13, 2007.

1. kantolto

kantolto Member

Trophy Points:
    11
    Herja:
    commons-net library not accessible! See readme.txt [ii]
    ensure the correct location/classpath, related to the excuted.jar at net.sourceforge.projectx.common.start.main(Start.java:256).

Eipä paljoa auttanut vaikka katsoin readme.txt. Joku polku puuttuu jostain. Mitä pitäisi tehdä? Java-versio päivitetty juuri äsken. Jelppikää please!

2. coyotes

coyotes Guest

Moro.
    mulla sama ongelma!.OOtko saannu sen fixattu?? jos niin miten,menee hermot kohta.
    perkeleen paljon ongelmia jo saada siirettyä topfiiildistä tietokoneseen.ja syy taisi olla liian pitkä usb kaapeli. mutta se siitä.
    need some help here. miten saan projectX toimimaan???

3. kantolto

kantolto Member

Trophy Points:
    11
    Enpä oo onnistunu murhetta ratkasemaan (oon tumpelo tällasissa). Taitaa olla aika epänorm. ja vaikea ongelma, koska olet vasta ensimmäinen, joka viestiini vastaa ja sinullakin on sama ongelma ei ratkaisua siihen.

4. arskaxx

arskaxx Active member

Trophy Points:
    66
    Kokeile tuota ProjectX versiota http://download2.videohelp.com/download/ProjectX_090.4.00.zip

Paketti on vähän iso, mutta siinä tulee oma java mukana ja lisäksi ProjectX on käännetty .exe muotoon eli minkään javan kanssa ei tartte tapella.
    Tuo on sen verran vanha versio, ettei Medionin tallenteet oikein toimi tuon kanssa mutta muiden boxien kanssa pitäisi toimia.

5. coyotes

coyotes Guest

kiitti.
    well sain sen viimein toimimaan, piti vaan purkaa kaikki tiedostot.heh
    joten nyt on ediointi käynissä, ja kait mä sen kanssa tappelen................ja kauan.......heh. se on moro

Share This Page