Eli siis, tuli tilattua jimssiltä kone, joka ei sitten kasauksen jälkeen toiminut. (Näyttöön ei tullut kuvaa, muuten koneessa kaikki toimi esim. emoon syttyi valo, kaikki tuulettimet toimivat jne.) Näyttiksen testasin omassa koneessa, joten se toimi kunnolla. Prosessori oli otettu paketista, asetettu varovaisesti emolevyyn ja kun ei lähtenyt toimimaan, niin laitettiin kahden talouspaperipalan väliin ja nostettiin hyllylle. Emolevy lähetettiin jimssille, koska siihen tippu kasauksen aikana pari ruuvia. Emolevy olikin ehjä ja se tuli sieltä heti takaisin. Tarkemmin nyt kun prosessoria katsoo, niin pari pinniä on lievästi vinossa, mutta prosessori menee kuitenkin emolevyyn ilman, että painaa ja se ei heilu yhtään. Voisiko prosessorissa olla vika? Voiko olla, että se olisi mennyt kuljetuksessa rikki tai jo pakkausvaiheessa? Aika varma olen, että minun käsittelyssä ei ole noita kolhuja tullut.. Uskovatko Jimssillä?
Aika vaikeaksi asia saattaa mennä, parhaiten ehkä selviää ennen lähettämistä kun soitat ja kysyt asiasta. Jos ei ole riittävän tarkkaa valokuva dokumenttia ennen asentamista, josta saa selvän että pinnit ovat olleet vinossa. Kyseisen ongelman takia tässä taannoin mainitsin eräässä keskustelussa vinkkinä että, kun koneen kokoaa itse, joka osasta tarkka valokuva heti paketista otettua, sekä asennuksen jälkeen, ja jos vikaa ilmenee samoin ne tarkat kuvat heti purkamisen yhteydessä jne. joissa näkyy klo/päiväys, silloin sinulla todellista dokumenttia esim. emon mahdollisista naarmuista, prossukannasta jne. Kaiken lisäksi olen sitä mieltä että sitä konetta ei kannata heti edes koota sinne koteloon vaan vaikka emon laatikon päälle, käyttis ja ajurit sisään testiä että kaikki toimii sillä hetkellä. Tietysti vikoja saattaa ilmetä vielä jälkeenkin kun konetta aletaan rasittamaan, mutta noin selviää alku vioista. Mutta parhaiten asia selviää kysymällä, tarkastele sitä ilmeisestikin sinulla on AMD.n porossu kantaa tarkemmin näyttääkö onko muita pinnejä ikään kuin pikkusen, kuin nuo pari pinniä vinossa sitten asia saattaa alkaa näyttää siltä että ehkä ne ovat olleet jo vinossa, ennen prossusi saamista.