Eli mulla on 2,4Ghz intel quad core prossu ja mulla on tullu sellasia ongelmia että 3dmark06 testin tuloksissa sanotaan että mun prossu pyörii 1600MHz taajuudella. CPU-Z ohjelma näyttää myös et 1600Mhz.On kuullu jostain cool & quiet ja EIST modeista jotka säästäs virtaa ja pienentäis lämpötilaa mutta laskis prossun kellotajuutta eli biosista oon yrittäny ettiä mut ei löytyny mitää enable/disable hommaa. Eli olisko jotain ohjelmaa millä pystys "Ohittamaan" ton ku tuntuu ettei pelitkään meinaa pyöriä normaalisti vaikka kaiken jären mukaan pitäis näillä osilla pyöriä: Nvidia Geforce 9600GT(Kellotettu), 2gigaa ramia ja intel quad core 2,4Ghz. PS. sori epäselvästä tekstistä... koittakaa saada selvää JA KIITOS VASTAUKSISTA ETUKÄTEEN!
Jos siellä olisi joku virransäästötila päällä, se nostaisi prossun kellot normeiksi aina pelejä pelatessa jne... en tiedä mistä mahtaa tässä tapauksessa olla kyse.
Tätä taitaa olla jo selvitetty saman kysyjän toimesta täällä: http://fin.afterdawn.com/miten/vast...joku_puhu_jostai_cool_and_quiet_mut_ei_lotyny