Proxyn vaihtaminen

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by jorif, Nov 2, 2008.

1. jorif

jorif Member

Trophy Points:
    11
    Morjens!
    Haluaisin saada formulat näkymään netistä. Tvu-playerissä ei löydy aina kanavaa, sama SopCastissa ja muissa.
    Suomi24 keskutelussa yksi heppu antoi linkin http://www.itv.com/utils/f1player.swf ja neuvoi vaihtamaan proxyn 79.99.43.128:3128. Miten tämä tehdään?
    Hieno juttu jos saisin apua tähan ongelmaan.
    Jorif

2. NUIJJA

NUIJJA Active member

Trophy Points:
    66
    ie: internet asetukset/ yhteydet/ lähiverkon asetukset/ väkänen välityspalvelin ruutuun
    79.99.43.128 ensin ja portti 3128.
    kettu: t.kalut/ asetukset/ lisäasetukset/ verkko/ yhteys asetukset/ pallukkaan piste, aseta välityspalvelinasetukset käsin ja samoin kuin yllä.

3. rmCowboy

rmCowboy Regular member

Trophy Points:
    46
    Itse olen käyttänyt Ultrasurf nimistä pikku apuohjelmaa. http://www.ultrareach.com/download_en.htm

Mainosvapaa, sekä saa toimimaan ie7:lla sekä ff3:ssa. Ohjelmaa hakee nopeimman välityspalvelimen automaattisesti, niin ei tarvitse odotella sivujen latauksia pitkään.

4. matrix82

matrix82 Regular member

Trophy Points:
    26
    Kiitos hyvistä vinkeistä molemmille!

Ensi kauden formuloita odottaen ;)

5. jiispa

jiispa Member

Trophy Points:
    16
    Pieni kysymys tuosta Ultrasurfista. Ei nimittäin ainakaan hulu.comissa toiminut, vaan herjaa "Sorry, we are unable to stream this video. Please check your internet connection and try again.". Pitääkö jostain asetuksista vielä muokkailla jotakin lisäksi? Olen itse käyttänyt onnistuneesti Hotspot Shieldiä, mutta tuntuisi paljon kevyemmältä tämä Ultrasurf, ja Hotspotissa kun on vielä noita mainoksiakin...

6. rmCowboy

rmCowboy Regular member

Trophy Points:
    46
    Hulu ei tosiaankaan toimi jostain syystä, mutta muut "only usa" kyllä voimivat kuten cbs:n full episodet yms.

Share This Page