latasin ton ps1 emulatorin ePSXe 1.7.0, mutta oon viel aika noviisi tos käytös et tietäskö joku vähän paremmin miten sitä käytetään?
Jos olet noviisi, hanki suoraan pSX. Siinä kaikki pelit (jotka siinä toimivat) toimivat lähes täydellisesti. Etkä tarvitse plugineja, vaan biosin ja pelit.
pSX on niin helppokäyttöinen kun olla ja voi. Jos olet saanut emulaattorin käyntiin, säädät asetuksista näppäimet ja kaikki miten haluat, ja sitten käynnistät valikosta sen uudelleen. Alt + F4 ei toimi, sillä se menettää kaikki asetukset. Sitten kun olet sen säätänyt kohdilleen, painat vain File -> Load CD image / drive, jonka jälkeen pääset nauttimaan upeasta pSX emulaattorista ja peleistä Toivottavasti puhuit edes pSX:stä, ePSXe on aika kehno varsinkin aloittelijalle, koska siinä pitää säätää pluginit, pSX:ssä ei periaatteessa mitään muuta kuin BIOS image oikein. No voin neuvoa ePSXe:nkin kanssa, kumman haluat. Itse suosin pSX:ää.
Riippuu pelaatko imageja vai oikeita levyjä. Imageilla (*.iso, .bin jne) painat image, jos levyltä niin Drive.
hmm.... psx ei löydy valikosta ja jotta emulator toimisi onko se käynnsitettävä uudestaan kun sen on asentanut?
Onko sulla MSN messenger? Siellä voisin neuvoa. Jos on niin laita privalla tai tänne. Kerro missä tarvitset apua.
jackboyman@hotmail.com ja oon siin meses iltasel keskiviikkona näin ilmotetusti et jos sillon neuvosit. kiitos etu käteen