olen kuullut että ps2 pelejä pystyy rippaamaan tavalliselle cd:lle! onko totta? miten se vaikuttaa peliin? muuttuuko grafiikka huonommaksi vai tapahtuuko mitään? Olisiko hyvä ajatus laittaa tänne siitä ohje? Kiitti kaikille ketkä vastaa!!
Käsittääkseni vaatii noin tuhat kertaa enemmän tietotaitoa kuin keskiarvo-osaamisen omaavalta harrastelijalta löytyy. Ja CD-R kuolee pian..
Vai sellast...nii cd-r alkaa olla koht historiaa...ja hyvähän se on että tehdään uudelle tegnologialle tilaa vai miten sen nyt sanoisi...
Minä en ainakaan osta DVD-RW kirjoittavaa ennekuin DVD-R levyt halventuu. Vai olikos ne DVD+R levyjä, en muista.
60 eurosenttiä? vaikea uskoa! olen kuullut että DVD-R levyt olisivat 2 tai 3 kertaa kalliimpia kuin tavallinen cd-r levyt! mutta en varma ole!! Tuntuu vaan jotenkin oudolta jos ne todella ovat niin halpoja! Taitaa kohta olla aika siirtyä cd:stä dvd levyyn!!
Suomestahan ei noita halpoja dvd-r levyjä saa mistään (tietääkseni halvimmat noin 7e), mbnetin hintaseurannastahan halvimmat löytys. Mutta tosta bigpocketsista on hyvät kokemukset, voin suositella.
Digitalpromosta pari tuttua on tilannut Suomeen kiekkoja ja DVD-R -polttavie ja on pelannut varsin hyvin, asiakaspalvelu toimii.