Moi.tossa ilmeni semmonen ongelma,että laitoin elokuvan dvd levylle täältä foorumeilta lukemieni ohjeiden avulla ja kaikki sujui ok.elokuva toimi kyllä tietokoneella,mutta kun koitin sitä playstation 2 niin eipä lukenu levyä ,että olisko ongelma väärällaisessa levyssä.käytin tota maxellin DVD-RW levyä. ja laitoin tiedostot .vobeiksi miten ne ovat yleensä dvd elokuvissa mutta ei silti lukenu.
Mulla oli vielä hiljattain hieman samanlaisia ongelmia erään erittäin nirson DVD-soittimen kanssa, sille ei kelvannut mikään. Mutta sain kun sainkin homman pelittämään siten, että poltin tuotokseni Maxellin DVD-R - levylle. Olin lukevinani jostain siihen suuntaan että nuo -R levyt olisi valmiiksi alustettuja video-tilaan(?) ja polttosofta myös viimeistelee ne automaattisesti, tuosta viimeistelystä kun noi fiinimmät aparaatit on tarkkoja! Ja ikään kuin varmistukseksi poltin video_ts kansion DeepBurner Prolla käyttämällä videoDVD-polttoa, tosin tuo DB Pro on maksullinen ohjelma mutta sama toiminto löytyy myös esimerkiksi Nerosta. En sitten tiedä onko tuolla polttotavalla ihan niin suurta merkitystä, joskus saattaa jopa polttonopeuskin ratkaista... Mutta kannattaa kokeilla.
Kyllä jotkin vanhemmat PS2-konsolit lukevat DVD-/+RW levyjä, mutta on ihan yksilökohtaista, että kuinka hyvin ja minkä merkkisiä. Suosittelen saqaali kuitenkin, että käytät DVD-R levyjä.
SAGAALI mitä poltto-ohjelmaa käytit. Itellä ainoo jolla sain toimimaan oli Nero Burning ROM. Nopeudella 8X
googletin jonkun nevari ohjelman nimeltä AVS video converter ja se muutti tiedostot dvd:lle sopivaksi ja samalla poltti ne..on mulla toi nerokin, mutta en jaksanut alkaa säätää vielä sen kanssa
Pleikka toistaa huonosti sekä elokuvaa että -RW levyä. Noiden yhdistäminen luonnollisesti heikentää kokonaisuutta lisää. Polta + tai - levylle. Jos poltto-ohjelmas polttaa levyn niin että se poltettuna sisältää ne .vob tiedostot niin pitäisi sen toimia.
Itsellä 4 erimerkkistä dvd-rw levyä, josta nirso pleikka osaa lukea vain kahta. Mutta 2 rw levyä on ihan riittävä leffojen katselemisessa. Pleikka on vuoden kivi ja miekka mallia (isokokonen) ja niin ovat myös dvd-rw levyt (2-4x). Eli loppujenlopuksi olen tyytyväinen. Nerolla poltan elokuvat aina maksiminopeudella (2-4x).