Moi Minulla on PS2 ja Samsungin LCD TV. Singstaria käyttäessäni laulajan ääni kuuluu TVstä hetken jälkikäteen "kaikuna" ja Guitar Heron pelaaminenkaan ei onnistu, koska näppäily täytyy suorittaa aikaisemmin. Eli tuntuisi, kuin TV viivästyttäisi sisääntulevaa dataa. Samaa ongelmaa ei ole kavereiden TViden (vanhoja kuvaputkitelkkuja) kanssa, kun olen omat laitteet vienyt sinne. TVstäni olen jo laittanut source1:n asetukseksi pelimoodin ja tilanne parani vähän. Jää pelit pelaamatta tätä rataa :-( - Sari -
Elikkä tämä johtunee siitä, että kyseisenlaista jälkeenjättämistä joissain litukoissa tapahtuu. Mutta eipä hätiämitiä. Meneppä siinä Keppisankarissa asetusvalikkoon ja synkronoi näppäily TV:n kuvaa vastaavaksi. Saman asetuksen olettaisin myös löytyvän sing starista. Tosin en tiedä onko tällaisia toimintoja PS2 versiossa. Löytyvät kyllä Ps3:en versiosta.
Kyllä Pleikka 2:kin Kantele Herosta tuo säätö löytyy. Singstaria en harrasta en myöskään en osaa siitä sanoa.
No taitaa ongelma olla sitten selvinnyt. "Häntimistä" vartenhan kyseinen asetus löytyy. Niin mutta se mitä olin sanomassa. Muistaakseni jokin vastaava asetus löytyy myös Sing Starista. En varma sitte ole miten se toimii