Eli tilailin tuossa juuri ps3:sen ja tuli mieleen, että toimiiko ps2:en pelit ilman probleemia kolmosessa? Onko esim. tallennuksessa mitään ongelmia...
Juu itekkin sit tuli tilattua ja huomenna hakemaan postista... Suurin osa Ps2 peleistä taitaa toimia ihan ok. Täs listaa
Tallennuksia varten PS3 luo kovalevylle virtuaalisen muistikortin. Ja mitä nyt itse olen muutamia PS2-pelejä kokeillut niin pirun kehnonlaisesti on ainakin itselläni toiminut.
Jotkut pelit eivät vaan yksinkertaisesti lähde päälle. PS3 antaa jonkunlaisen virheilmoituksen tyyliin "this game is not yet compatible with PS3 ja plaaplaaplaa".
Ok, täytyy siis odotella että saan kolmosen himaan. Kokeilla sitten toimiiko omat pelit, ennen kun saa hommattua jonkunlaista arsenaalia tolle uudelle leikalle. Ilmeisesti siis ne pelit jotka toimii, niin niissä ei ole mitään tallennus ongelmia..?
Tallennuksesta en tiedä, mutta PS3 vääntää grafiikat ihan persiilleen PS2 peleistä, ainakin itse kun koitin FFXII:tä niin hahmot näyttivät PSX:n grafiikalle tehdyiltä. Tuo harmittaa ainakin minua aikalailla.