Hei eli lahjaksi hakusessa PS3:lle Battlefield 3 pelin pelaamiseen joku vähän hifimpi ohjain systeemi. Ideoita/linkkejä/suosituksia?
Fragfx shark , fps pelit on ainakin omasta mielestä parempi pelata hiirellä... Itse meinasin jossain vaiheessa tommosen hommata...
Kyllä se ainakin lähempänä pc:n tuntumaa on, ei ole tullut tuollaista kokeiltua kuitenkaan joten en voi varmaksi sanoa. Tähtäys ei välttämättä yhtä helppoa, mutta melkein
Olen ajatellut ostaa ps3+bf3. Onko tähtääminen ja pelaaminen vaikeaa kun on ikänsä pelannus peecellää? alkanut ärsyttämään nuo laimeat konsolikäännökset..
Olen pelannut tarpeeksi paljon, ei vain innosta enää niin hektinen pyöriminen. Ohjaimella pelaaminen on mielestäni hauskempaa eikä edes sen vaikeampaa kuin hiirellä pc:llä Toki kun ensimmäisiä kertoja yrittää siirtyä hiirestä ohjaimeen, se tuntuu vaikealta mutta sen oppii nopeasti. Konsoli räiskinnöissä nuo frag hiiret eivät juurikaan tee sinusta parempaa muihin verrattuna, mutta jos ei millään ohjain sovi käteen niin eikun lonpakolle ja hiiri tilaukseen.
Omasta mielestä ainakin esim juuri BF3 ja Codit, on letkeitä pelattavia konsolilla. Koska jotenkin tuo hiiri vaihtuu helpommin tattiin, ku esim vaikka nuoli ohjaimeen. Samoin myös itse pelaaminen on vaivattomampaa monellaki osa-alueella. Noin muuten onko PS3:sen Bäfässä paljon jonneja pelaamas?
Eli omistan moisen ohjaimen, sain sen viime jouluna. Ohjain toimii hyvin nopeissa käännöksissä, mutta hitaissa, rauhallisissa tähtäyksissä ''tökkii''. Hiiri on varsin kookas. Niinja ei ns jonneja ole bf3ssa, sillä he turvautuvat ämvee kolomoseen. jos pelaatte bc2 tai bf3sta ps3lla niin lisätkää muumiMMIES