PS3 ei löydä nettiä

Discussion in 'PS3' started by +GoBliN+, Jul 24, 2012.

  1. +GoBliN+

    +GoBliN+ Regular member

    Joined:
    Feb 20, 2005
    Messages:
    281
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Eli tosiaan tuollainen vika ilmeny, konetta en ole juuri edes paljoa käyttänyt. Vanhat netti asetukset näkyvät vielä millä aikoinaan toimi (wlanissa pidin silloin) Olen koittanut hakea asetuksia uudestaan, mutta PS3 ei löydä nettiä WLANina eikä myöskään piuhan päässä... Onks nois mööpeleis jotai verkkokorttei tms. mikä voisi hajota ?
     
    Last edited: Jul 24, 2012
  2. ast87

    ast87 Member

    Joined:
    Mar 7, 2006
    Messages:
    58
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Oletko buutannut purkkia? Sinne voi olla mennyt uudet modeemin asetukset. Buuti purkki uudestaa ja palauta järjestelmäasetukset ps3:sta ja hae wlan yhteys automaattisesti niin pitäis alkaa toimimaan.
     
  3. +GoBliN+

    +GoBliN+ Regular member

    Joined:
    Feb 20, 2005
    Messages:
    281
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Automaattisesti olen yhteyttä koittanut hakee, modeemi on kyllä tosiaan vaihtunut tuossa välissä... Eli järjestelmäasetukset uudelleen konsolista?
     
  4. ast87

    ast87 Member

    Joined:
    Mar 7, 2006
    Messages:
    58
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Niin koita sitä jos vaikka onnistuis :)
     
  5. +GoBliN+

    +GoBliN+ Regular member

    Joined:
    Feb 20, 2005
    Messages:
    281
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Palautin konsolista järjestelmätiedot -> tämän jälkeen kone löysi tuon wlan yhteyden ja haki siihen jopa testasessa onnistuneet IP-osoitteen. Mutta nettiin tuo kone ei kuitenkaan mene... tämän jälkeen kun boottaa konsolin Wlan yhteyttä ei taas löydy. Outoa... Noh kokeilin saman prosessin uudelleen mutta kokeilemalla päivittää järjestelmän heti tuon onnistuneet IP-osoitteen löydön jälkeen, Päivitystäkään ei kone lataa vaikka se sen löytää. Muistaakseni vielä 4.27 tai joku tollane
     
  6. Taslehof

    Taslehof Member

    Joined:
    May 17, 2006
    Messages:
    53
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Minulla on myös samanlainen ongelma , minulla se on niin että yleensä ei löydä nettiä mutta kun ottaa ps3 sta virrat ja johdon pois niin sitten löytää hetkeksi mutta katkaisee jossain vaiheessa eikä sen jälkeen taas löydä yhtään mitään. Vihreä valokin Ethernet portista sammuu plekistä eikä wlan löydä acces pointtia. ei käsitä mitä ihmettä on menossa kun olen jo 3 modeemiakin käynyt läpi ja pyyänyt operaattorin nollaan portit. ja olen tosiaan kans oletusasetukset pelkistäkin laittanut. toiminut vuosia hienosti mutta ei enään.
     
  7. Taslehof

    Taslehof Member

    Joined:
    May 17, 2006
    Messages:
    53
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Sen verran vielä lisään jos tätä ongelmaa joku kokeilee ratkaista vielä niin minulla ei toiminut enään ainutkaan wlan modeemi ps3:sen kanssa ethernet piuhalla tai langattomana. Hain sitten kaverilta ihan perus tw 501 pelkän LAN modeemin ja kappas nyt toimii nuhteettomasti. en tajua miten se nyt sitten sekoittaa pakkaa mutta näin se vaan alkoi skulaamaan.
     

Share This Page