Viimeisimmän PS3 päivtyksen jälkeen ohjaimet eivät ole toimineet langattomasti. Ohjaimet toimii siis USB-piussin päässä, mutta ei langattomasti. Restointi ja parittaminen ei onnistu. Onko kellään ollut samaa ongelmaa?
Siis ohjaimen? laitteen vastasin jo toisessa keskustelussa sinulle. eikö se siitä logo napista keskeltä painamalla.. tai asetukset->lisälaiteasetukset->uudelleenosoita ohjaimet
Ittelläni ilmeni tänää sama ongelma, mutta en tiedä missä vika oli. Kone kyllä lähti päälle kahvan PS-nappulasta mutta ei tunnistanut kahvaa kuin piuhan kera. Muutaman kerran siinä puuttailin konetta ja kahvoja piuhaa hyväksi käyttäen, lopuksi kone taas tunnisti kahvat, jännää. Eli toimii taas.
Siis ohjaimessa on sellainen pieni nappi. Jota voi painaa vaikka kynällä. Siitä se ohjain resetoidaan.
Minulla on sama outo ongelma. Ostin juuri ps3:n ja kun käynnistän konsolin ohjainta käyttäen, niin itse kone käynnistyy kyllä, mutta ohjain jää vilkuttamaan niitä neljää valoa ja sitten sammuu. Konsoli on päivitetty ja ohjain ladattu täyteen ja resetoitu siitä pienestä napista. Sama vika edelleen. Tämä ongelma ilmenee noin joka viides käynnistyskerta ja sen jälkeen muutaman kerran peräkkäin. Jos kapula on kiinni latauspiuhassa niin kaikki ok. Miksi näin? Muutenkin on ollut koneen kanssa heti ongelmia. Verkkopiuha kytkettynä toimii loistavasti, mutta langattomasti ei pääse nettiin sitten millään. Ja kyllä, googletettu on ja kaikki mahdolliset asetukset kokeiltu sekä reitittimestä (rr24ap) että pleikkarista. Myös resetoinnit suoritettu. Samaisella modeemireititinhärvelillä toimii vallan mainiosti sekä pc että psp. Jotenkin kuvittelin, että ps3 olisi luotettavampi vekotin kuin xbox 360 jonka kanssa olen tapellut kolme vuotta ja käyttänyt huollossa. Taisin olla väärässä vai olenko saanut "maanantaikappaleen"? Apua, kiitos! Up