Voihan v! eikö ollut jo tarpeeksi että PS2 rauta poistettiin aluksi euroopassa? Nyt napsitaan viimeisetkin piirit PS2 yhteensopivuudesta lisäksi poistetaan muistikortin lukija pari usb liitintä ja kiintolevy 60Gb-->40Gb Linkki http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=31563 pitää varmaan ostaa PS2 slim vielä,koska toi PS3 muutenkin toimii PS2 pelien kanssa huonosti..
No hui kauheaa! Ihan hyvä vaan että karsitaan turhaa pois että saadaan hintaa alemmas (joka on edelleen liian korkea...)
Juu, mulle on kans ihan sama käykö PS2-pelit vai ei, on mulla tossa toi slimmiPS2 niitä varten kuitenki..ei tota PS2n myötäkään kauaa tullu vanhaa pleikkaa kaipailtua, GT2 varmaa ainoo peli mitä tuli vielä pelailtua jonki aikaa.. Mutta tärkeintä nyt mun mielestä tosiaan on toi, että saadaan hintaa alas keinolla millä hyvänsä..
mutta miks niiden pitää vetää tuo 60 gigan malli pois markkinoilta? ei se varmaan haitaksi olis vaikka jätettäiski toinen vaihtoehto... ja eihän se tuki ps2 peleille katoa vaan se toteutetaan softa puolella.
minun käsitys asiasta on että sen softa pohjaisen emulaattorin kehitys jatkuu ja tuki paranee aikanaan pleikkaria päivittämällä. on tuossa koneessa kuiten sen verran ytyä ettei se tarvi mitään muuta rautaa ku prossun ja näyttiksen siihen että se pyörittää ps2 pelejä
Kyllä se on selvästi sanottu että ei pyritä tossa 40 gbn mallissa tukemaan ps2 pelejä ja joku niistä sonyn ukoista sanoki että erittäin epätodennäköstä että siihen jaksasivat panostaa. Ja haluavat kannustaa ostamaan ps3 pelejä.
siis älkää nyt seotko hyvät ihmiset tuo on se "halpis malli" ps3:sta sitten 60gb->80gb elikkäs älköö pelätkö tuo on tehty joulumyyntiä varten... siis tulevaisuudessa tulee olemaan 80gb ja 40gb malli ps3:sta
muistaakseni tuo 80gigan malli ei ole ku jenkkimarkkinoille, jos ei ole sonylla tullu suunnitelmiin muutoksia...
saatan tietenki olla väärässä, itse en löydä tiedotteita ku jostai heinäkuulta jossa ilmaistaan selvästi ettei sony ole tuomassa tuota isommalla kovalevyllä olevaa versiota eurooppaan.
innolla odotetaan että tuleeko tuommoisia ns. parempia versioita myyntiin. onneksi ei ole vielä itsellä kovin ajankohtainen asia tuo ps3:sen osto..
Ei noissa uusissa malleissa se kiintolevyn kapasiteetti ole oleellista vaan se, onko muita uudistuksia tulossa. PS3:een saa kovon vaihdettua muutamassa minuutissa vaikkapa 300Gb vastaavaan. (SATA 2.5", samanlainen ku läppäreissä) Itselläni olisi suunnitelmissa ostaa ps3:een joku 250Gb kiintolevy lähiaikoina.