Noniin. DVD-soitin vetää viimeisiään ja rouva ehdotti (!!!) PS3:en ostamista sen tilalle. Onko teillä millaisia kokemuksia, miten hyvin ja jouhevasti leffojen katsominen onnistuu? Jos siis kyseessä on ainut vehje olohuoneessa...
Ainakin meillä on ollut tuo ps3 jo puol vuotta ja on pyörittänyt niin hyvin leffoja. Konehan pyörittäää bluray leffoja ja normaaleita. Eli ainakin itse suosittelen tätä. Ja tulee vielä halvemmaksi kun katsoo ps3 leffoja kun ostaa bluray vehkeen erikseen. Ps3 saat 2 kärpästä yhdellä iskulla.
Ps3 oli pitkään laadukkain/paras laite Blu-ray -leffojen katseluun. Itse olen katsellut leffani jo vuosia PS3:lla vailla mitään ongelmia. Ostat vielä siihen tuon PS3:n tai Logitechin kaukosäätimen niin saat laitteesta vielä toimivamman. Logitechin kaukosäädintä käytettäessä tarvitset myös tälläisen: http://www.amazon.co.uk/Logitech-Harmony-Adapter-Playstation-3/dp/B002GGQLHM/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1317799734&sr=8-1
Toimii paremmin kuin useimmat "halppis"-DVD soittimet ja kuten sanottu jo edellä, toistaa Bluray leffat Pari vuotta itse käyttänyt ainoana olohuoneen media toistimena ja tyytyväinen olen ollut. Tuolla pleikkarin omalla ohjaimellakin pärjää kyllä ja yllättävänkin sujuva käyttää kaukona mutta kyllä itsekin suosittelen tuota Pleikkarin omaa kaukosäädintä. Niin ja saathan siinä bonuksena vielä pelikonsolinkin