PS3 Full HD:na VGA näytössä?

Discussion in 'PS3' started by Expliti, Jul 21, 2010.

  1. Expliti

    Expliti Guest

    Mulla olis semmonen ongelma kun 22" acerin näytössä on vaan VGA paikka mutta ei DVI. DVI kanssa tuo olisi helppoa mutta miten saan toimimaan Full HD:na kun on pelkästään se VGA? Tämän kanssa ei taida toimia, ainakin niin oon lukenut?

    Tomiiko niin jos laitan tämän jonka päähän kytken tämän ja vielä tämän

    Toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan :) Kiitos jo avusta etukäteen
     
    Last edited by a moderator: Jul 21, 2010
  2. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Joined:
    May 28, 2005
    Messages:
    1,353
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Kyllä VGA-kaapelilla pitäisi saada FullHD-kuvaa jos näyttö vain suostuu sitä ottamaan vastaan kyseisestä liitännästä.

    Helpoimmallla pääset kun tilaat Pleikkarin VGA-piuhan esimerkiksi täältä
     
  3. Expliti

    Expliti Guest

    Onhan tuolla hintaa mutta pitää harkita :) Mutta tietääkö kukaan että toimiiko tällä johdolla?
     
  4. mcmopo

    mcmopo Active member

    Joined:
    Jul 1, 2003
    Messages:
    1,507
    Likes Received:
    15
    Trophy Points:
    68
    Ei toimi tuolla johdolla. HDMI johdolla saat digitaalisena kuvan ja äänen, mutta VGA on analoginen liitäntä.
     
  5. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Joined:
    Aug 7, 2007
    Messages:
    793
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    http://www.polarpanda.com/store/product_info.php?cPath=27_84&products_id=1527

    (Kaikki kuvassa näkyvä sisältyi ainakin omaan tuotteeseen)

    Siinä on piuha tarkoitukseen. Sivu on luotettava ja kotimainen, tuote toimii moitteetta. Tuote tuli postissa hyvin pakattuna ja mielestäni kohtuullisessa ajassa.

    Ps3 tunnistaa piuhan lisälaitteena ja osaa antaa piuha valinnassa sille jopa oman ikonin, kun valitsee liitäntä tyyppiä laitteelle. Velipoika omistaa piuhan, kun pelaa pleikkariaan TFT näytöstä, jossa vain VGA. Tosin näyttö ei ole FullHD, joten tukee vain 576p ja 1080i tilaa asiallisesti.

    Piuha itsessään tukee kaikkia yleisimpiä resoluutio tyyppejä, mutta PS3:sta saa ulos vain 576, 720p ja 1080i/p, mutta todellakin kaikki tilat toimivat jos vain näyttö sallii sen. Pelit jotka tukevat 1080i resoluutiota, näyttävät todella hyviltä.

    Ääniä varten piuhassa on vasen ja oikea stereo naaras (punainen ja valkoinen) ja 3.5 naaras plugi kuulokkeille.

    Suosittelen!
     
    Last edited: Jul 24, 2010
  6. Ladykane

    Ladykane Guest

    Moro moro!

    Itse painin vähän samanlaisten kysymyksien äärellä, eli itsellä on LG W2453SQ näyttö vga:lla,ja mulla on adapterit sun muut höskät eli hdmi-dvi-dvi-vga kiinni,ja nyt sitten kysynkin,että miten tästä eteenpäin nämä asetukset ja muut?

    näytössä on hdcp, eli pitäs kyllä sen puolesta olla helppo kakku,mutta tiä sitte. Apuja Kiitos :)
     

Share This Page