PS3 headset

Discussion in 'PS3' started by WNBnorkin, Aug 22, 2011.

  1. WNBnorkin

    WNBnorkin Regular member

    Joined:
    Dec 5, 2009
    Messages:
    675
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Moro!

    Millaiset headsetit toimivat ps3:sella? siis ihan mikä vaan missä on usb liitin? siis kun kaveri kertoi että pitää liittää telkkarin äänijohtoihin ja ottaa virta usbista? ja millaiset alle 50e headset toimisi sen kanssa?

    On varmaan sika tyhmä kysymys, mutta kokemusta on ps3 niin vähän
     
    Last edited: Aug 22, 2011
  2. arv1fin

    arv1fin Guest

    Hieman tarkennusta jos saisi, mitä olet siis headsetiltä hakemassa? Peliääniä, pelkkä puheääni/mikrofoni moninpelissä, vai kummatkin?
    Moninpeliin helpoin keino on hankkia Sonyn oma bluetooth-hedari. Laite toimii langattomasti sekä osaa keskustella pleikkarin kanssa, näyttäen esim jäljellä olevan latauksen. Usb tarvitaan vain lataukseen. Käsittääkseni lähestulkoon kaikki puhelimiin tarkoitetut bluetooth-handsfreet toimivat myös.
    Jos taas mikki-luurimallia haet niin niitäkin jokunen löytyy. Itselläni ei niistä kokemusta ole joten muut saavat jatkaa tästä.
    Joskus on tullut pelattua hyvälaatuisilla stereokuulokkeilla ja Move-kameran mikrofonilla. Hyvin toimii sekin. Peliäänet sekä kavereiden puhe siis suoraan korviin ja oma puhe kuuluu kavereille tuon kamerassa olevan mikrofonin kautta.
     
    Last edited by a moderator: Aug 23, 2011
  3. WNBnorkin

    WNBnorkin Regular member

    Joined:
    Dec 5, 2009
    Messages:
    675
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
  4. DjTarzan

    DjTarzan Member

    Joined:
    Nov 27, 2007
    Messages:
    47
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ei saa. Itse olen koittanut tuota PC Headsetilläni, jossa on USB äänikortti. Ei toimi oikein PS3ssa.

    Tarvitset kuulokkeet joissa mikrofoni yhditetään USB-porttiin, mutta kuulokkeet liitetään TVn RCA-liitäntään tämän näköisellä johdolla: http://www.hardwareheaven.com/revie...csp-headset/sharkoon-xtaticsp-headset_rca.jpg
    Toimii myös HDMI-liittimellä pelatessa.

    Itse hankin esimerkiksi tälläiset: http://www.play.com/Games/PlayStati...source=0&searchstring=4gamers&urlrefer=search
    Aiemmin mainitsemani johto tulee mukana, ja myös kaikki muu tarpeellinen.

    Vastaavanlaisia headsettejä löytyy melko runsaasti. Kauppojen hyllyllä niitä tuntuu vaan olevan aika nihkeästi. Suosittelen tilaamaan ulkomailta. Hinta sitten määräytyy sen mukaan kuinka paljon audio puoleen haluaa panostaa.

    Toki nuo arv1fin mainitsevat Bluetooth-headsetit ajavat asiansa. Ainoana miinuksena näen niissä kovin usein vain yksipuoleisen kuulokkeen. Ja akkua joutuu toki aina joskus lataamaan.
     
    Last edited: Aug 25, 2011
  5. WNBnorkin

    WNBnorkin Regular member

    Joined:
    Dec 5, 2009
    Messages:
    675
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Itse sain tuolla toimimaan fatalityn headsetin, siis sen 30e version. mmikki menee tuohon äänikorttiin joka on pleikkarissa ja kuulokejohto menee telkkariin, tai tässä tapauksessa näyttöön jossa on 3,5m plugi
     
  6. WNBnorkin

    WNBnorkin Regular member

    Joined:
    Dec 5, 2009
    Messages:
    675
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Itse sain tuolla toimimaan fatalityn headsetin, siis sen 30e version. mmikki menee tuohon äänikorttiin joka on pleikkarissa ja kuulokejohto menee telkkariin, tai tässä tapauksessa näyttöön jossa on 3,5m plugi
     

Share This Page