Eli on sellainen ongelma, että PS3:lla on rajallinen toimivuus onlinessa tuon NAT3 takia. Esimerkiksi Red Dead Redemptionin multiplayerissa ei löydä muita pelaajia. Millähän tuota saisi tiputettua vähintään NAT2 tuolla kyseisellä Telefinlandin huawei E586 WLAN -mokkulalla?
Mullakin on ollut sama ongelma kun on joutunut mokkulalla pelaamaan koska langallinen poikki, oluut ainakin 2kk välillä näyttää strict ja välillä open.
UpnP:tä olen jo koittanut mutta jos sen pistää mokkulasta ja pleikkarista päälle niin pleikkari ilmoittaa että ei saatavilla. Kokeilin myös pistää ps3 IP:n DMZ mokkulaan. ..siinäkään ei mitään vaikutusta. Sitten kytkin läppärin pleikkariin ristikaapelilla ja jaoin mokkulayhteyden pleikkarille mutta natti pysyi 3 tyyppinä.
ja sama laite. ja ongelmat oisko päivitettyy tietoo miten ton natin sais 2. neljä päivää täs kirvannu ja räplänny mut ei vaan tajuu et oisko tietoo
Johtuu jos esim CoDissa on Strict johtuu siitä että on paska/huono/hidas netti. Itelle kun tuli uus 100 megan netti ni tuli heti Open Codissa.
Tässä olis otsikon mukainen ongelma kanssa. PS3+huawei mokkula+TELEWELL TW-EA510 V3(C) ADSL2+/N 3G/4G... Eli 4G liittymä Saunalahdelta joka toimii moitteetta läppärillä ja pleikkarillaki muuten paitsi vain NAT3-typpinä. Olen koittanut porttiohjauksia tehdä ohjeitten mukaan tuloksetta. Purkissa on nat päällä. Purkista on avattu portteja ohjeitten mukaisesti. avatut portit ps3:n ip:lle 192.168.0.50 --> tcp/udp 80,443,5223, 3478-3479,3658 yms. Pleikkarin mac-osoitteen ja ip:n laittanut sinne ohjaus kohtaan. manuaalisesti olen laittanut sitten pleikkariin: dns:t ja ip:t kohilleen ja päässyt nettiin mutta edelleen NAT3. Pitäisikö saada jokin staattinen ip jotta toimisi kun pleikkarin ip näkyy joka paikassa vain privaattiverkon ip:nä 192.168.0.50... 192.168.0.50 255.255.255.0 192.168.0.254 elisan dns:t UpnP ei käytössä proxy ei käytössä nat3