PS3 ja hyvät Bluetooth Kuulokkeet?

Discussion in 'PS3' started by Matso555, Oct 28, 2008.

  1. Matso555

    Matso555 Member

    Joined:
    Oct 27, 2008
    Messages:
    35
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Elikkäs olisi tarkoitus hommata hyvät Bluetooth kuulokkeet, jotka toimisivat Playstationissa. Mikki ei ole pakollinen mutta ei siitä haittaakaan ole. Hinta max 100€

    Itse olen löytänyt Sennheiserin kuullokeita verkkokauppa.comista
    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=7176 ja tuollainen on osunut silmiin.

    Mutta mahtavatkohan toimia Playsatationissa? Ja onko muilla kokemuksia niistä?
     
  2. lystis

    lystis Guest

    Minusta nuo ei kyllä ole mitkää bluetooth:it, vaan tavalliset langattomat !
    Eikä noita kyllä saa pleikkaan kiinnikkään muuten kuin teipillä ;) on meinaan ihan normi stereo plugilla liitäntä, tietty vahvistimen tai töllön kautta saa kuulumaan äänet.
    Langattomat on muutenkin melko pe*****tä jos lähistöllä vähänkään jotain sähköistä toimintaa, tahtoo surista ja päristä ja parhaassa tapauksessa jollakin naapurilla on vastaavia vermeitä ja saat sitten kuunnella samaa mitä sekin, nimim. kokem. on vaikka naapuriin satametriä matkaa.
     
  3. Matso555

    Matso555 Member

    Joined:
    Oct 27, 2008
    Messages:
    35
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Voi räkä laitoin väärän linkin, olin katsovinani että joissa noissa oli bluetooth.

    Mutta onko tuon mallisia kuullokeita bluetoothilla olemassa kovin montaa, jotka toimivat pleikassa.

    Jabralla on muutamia bluetooth kuullokeita onko kokemuksia?
     
  4. trage

    trage Regular member

    Joined:
    Sep 15, 2007
    Messages:
    378
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    en kuulokkeista tiedä mutta HS 200 Insmat tai joku vastaava on toiminut mahtavasti kaikissa peleissä...juuri äskön kavereitten kaa 4,5h FC2:sta ja ei mitään vikaa mikeissä
     
  5. McTre

    McTre Regular member

    Joined:
    Mar 19, 2008
    Messages:
    490
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ilmeisestikkään tuo PS3 ei vielä tue StereoBluetoothia.
     
  6. Xza123

    Xza123 Regular member

    Joined:
    May 4, 2006
    Messages:
    113
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26

Share This Page