Mitä asetuksia pitää tehdä jotta kaukosäädin toimii (millä katotaan leffoja). En ole saanut toimimaan, että olisko kake rikki
Onkos nyt kyseessä PS3n oma Bluetooth-kake vai mikä? PS3-säädin asennetaan menusta löytyvän PS3 kaukosäätimen rekisteröinti-toiminnon avulla. Jos taas joku muu, esim. tavan yleiskaukosäädin, niin ei ole toivoa saada tomimaan, koska IR-porttia ei PS3ssa ole.
Kyseessä on se ps3 oma alkuperäinen säädin. Olen koittanut valikoista valita bluetoot valikoista että se tunnistasi, ei tunnista. Sitten sieltä BD-lisälaitteet ja painaa enter ja star yhdistelmää mutta ei auta. Lisää vinkkejä ja ohjeet rautalangasta kahden pojan isille (please)
No rekisteröit sen sieltä asetuksesista ja ku oot rekisteröinnyt sen ni paina PS-näppäintä siitä kakesta ni pitäs pelittää. Jos oot jo tehny ton, ni sit se on kyl rikki.
Onkos siinä kakessa jotain valmiustilaa...? Ohjekirjassa ja asennuksen yhteydessä mainitaan, ettö tulee olla valmiustilassa (tosin kaukosäätimissä tuskin varmaan onkaan/harvemmin löytyy valmiustila).
Kävin vielä vaihtamassa kaken toiseen samanlaiseen uuteen alkuperäiseen, ei toimi. Nyt voi olla itse pleikkarissa jotain hämminkiä?
Oletko rekisteröinyt kaukosäätimesi kyseiselle PS3:lle. Tämän pystyi tekemään muistaakseni Asetukset > Lisälaitteet > Rekisteröi laite En ole aivan varma oliko se tuolla tavalla, mutta tiedot pitäisi olla ohjeissa jotka tulivat kaukosäätimen mukana.
Itsellä oli ainakin sellainen ongelma SONYn BD kaken kanssa, että lopetti toiminnan aivan yht'äkkiä. Löysin netistä ratkaisun, että kaken mukana tulevat patterit ovat jostain syystä susia. Eli otat paketin mukana tulleet patterit helvettiin ja laitat vaikka IKEAn patterit sisään niin johan rekisteröityy. Itse ehdin käyttää kakea noin 3 kertaa (joten ei todellakaan ole pattereiden tyhjentymisestä kiinni), jonka jälkeen ei enää toiminut kake. Puoli vuotta makasi laatikossa, kunnes tänään päätin huvikseen uudelleen googlata tuota ongelmaa. Toivottavasti tämä auttaa.
Mä taas en saa vastattua alussa tulevaan kysymykseen "käytätkö HDMI-laitetta videota-ja ääntä varten?" lainassa olevalla peliohjaimella enkä uudella kaukosäätimellä(orkkis)...Mikä neuvoksi?