PS3 ja kotiteatteri

Discussion in 'PS3' started by hemmokova, Apr 10, 2010.

  1. hemmokova

    hemmokova Guest

    Moro.
    Olen tässä ruvennut katteleen noita kotiteattereita ps3 kaveriksi. Osaisko joku neuvoo että minkälaista kannattais ruveta kattoon? Oon ny kattonu vahvistimeks tätä ja kaijuttimiksi tälläsiä. Olisko tollaset hyvät?
     
  2. Ken_Adams

    Ken_Adams Member

    Joined:
    Mar 29, 2010
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Jos leffoja kattelet niin kannattaa kattoa sellasta vahvistinta, joka osaa napata äänen hdmi singnaalista. Tällöin on mahdollista saada HD äänet, kun kattoo BD levyjä.

    Tietenkin jos sulla ei oo tarvetta HD äänille ja oot sitä mieltä, että noi kaiuttimet riittää sulle niin, eiköhän noiki asiansa aja. Itse kyllä ottaisin jalustakaiuttimet äänenlaadun maksimoimiseksi.
     
  3. hemmokova

    hemmokova Guest

    Ok. Mun budjetti on sen 400e, että voisikko pistää vaikka jotain linkkiä kotiteattereihin? Ja sitten vielä että kannattaako mielummin ostaa valmis kotiteatteri paketti vai ostaa ihan kaiuttimet ja vahvistin erikseen?
     
    Last edited by a moderator: Apr 10, 2010
  4. Ken_Adams

    Ken_Adams Member

    Joined:
    Mar 29, 2010
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Kyllä kannattaa ostaa erikseen vahvistin ja kaiuttimet. Ei kannata noihi valmiisiin purkkisarjoihin koskea. Tuolla budjetilla pitää kyllä käytettyjä kattoa, joten varmaa iha ok toi sun ehdottama setti. Vahvistinta joka ymmärtää noi HD äänet voi olla vaikee löytää tohon hintaluokkaan. Itsellä on toi sama vahvistin ja kyllähän sillä alkuun pääsee. Kaiuttimiksi kattoisin kyllä jotain muuta esim. Tannoy Mercury F1, Q Acoustics 2020,Dali Concept 1. Löytyy esim. täältä: http://www.mareksound.fi/?p=p_13&sName=Etusivu

    Vähä sekavaa tekstiä just heräsin, mutta itte ostaisin tuommosen perus vahvistimen mitä ehdotikki ja sit vaikka Tannoy kaiuttimet. Myöhemmin jos haluut päivittää sitä sun teatteria takakaiuttimilla ja keskikaiuttimilla on helppo ostaa vaan samanlaaset.
     

Share This Page