ps3 ja mölyävä tuulettaja

Discussion in 'PS3' started by Netti, Jan 12, 2010.

  1. Netti

    Netti Regular member

    Joined:
    Mar 23, 2003
    Messages:
    723
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    kaverilla on 40gb mallija täysin hiljanen ja mulla 80gb malli eli mistä johtuu tuntuu pyörivän koko ajan täysillä tuo tuulettaja kun kerran on vauhtiin päässy
     
    Last edited: Jan 12, 2010
  2. varmistus

    varmistus Member

    Joined:
    Feb 28, 2009
    Messages:
    12
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Jos laite on nytten jossain av-kaapissa tai lokerossa niin siirrä se johonkin missä ilma kulkee paremmin. Jos ei auta niin imurilla tai paineilmalla putsaat sisuskalut. Jos sekään ei auta niin huoltoon vaan.
     
  3. 0maukka0

    0maukka0 Regular member

    Joined:
    Jul 11, 2009
    Messages:
    102
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    joissain yksilöissä on tehokkaampi/äänekkäämpi tuuletin, minulla esim on tuuletin joka lähtee käymään täysillä noin 10 minuutin pelailun jälkeen. ei siinä mitään muuta vikaa kun tuo ääni, ei tarvetta huoltaa pysyypähän viileempänä kun puskee kovempaa tuota ilmaa ulos.
     
  4. LaBamba90

    LaBamba90 Guest

    juu sama ongelma aina välillä. oon kans koittanu tota ilmavammassa paikassa säilyttämistä ja imurointia. tuntuu toimivan. ei oo kyllä enää ongelmia, paitsi ku änärii pelaa nii sillon joskus harvoin alkaa tuuletin mölyämään. ei muitten pelien kanssa, outoa :|
     
  5. Netti

    Netti Regular member

    Joined:
    Mar 23, 2003
    Messages:
    723
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    imurointia en ole vielä kokeillu muttta luulisin että ei paljon poista ongelmaa
    btw pitäs maksaa tuo kone ensin vpd:llle ja vasta sitte vois yrittää tehdä modauksia
     
  6. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Joined:
    Apr 3, 2006
    Messages:
    1,312
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Tuossa tietenkin voi ajaa tuon PS3 Fan Testin, mutta siitä on monta eriävää mielipidettä auttaako se mitenkään. Itse en ole koennut sen mitenkään auttaneen.
     
  7. Netti

    Netti Regular member

    Joined:
    Mar 23, 2003
    Messages:
    723
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    tuo fan test ei kuulemma auta kun 40gb malliin
     
  8. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Joined:
    Aug 7, 2007
    Messages:
    793
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Pölyä sisällä. Avasin ja puhdistin tänään omani... Herrajestas sitä oli paljon. Laitteesta tuli kuitenkin todella hiljainen, kuten se uutena oli.

    Niin ja eikä se auta sinne tuulettimen reikiin imuroida. Itse imuroin lähes viikottain, mutta kyllä sitä pölyä sinne kertyy siitä huolimatta.
     
    Last edited: Jan 29, 2010

Share This Page