http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/673843 kyl se siis vaikeaa on. mokkulan tiedonsiirron pätkiminen/3g verkon ylikuormitus (ainakin mulla) haittaisi sitä , jos sitä saisi edes kytkettyä. ainoo vaihtoehto on et pistät sen mokkulan tietokoneeseen ja sit jaat sen verkon jollakin usb:hen kytkettävällä wlan jakajalla. itse olen tyytynyt siihen että ostan sitten joskus laajakaistan ja sitten pelailen netissä... muuten , mokkulan palvelutarjoaja on mulla dna ja 1giganen...
Olin tossa töissä saunalahdella puhelinmyyjänä, ja mokkulaa myydessä tuli käytettyä tätä sivua= Elisan kuuluvuuskartta eli punaset alueet 3G-aluetta, johon mahdollisuus saada 2M nopeus (pääkaupunkiseudulla jopa 5M). Muuten en suosittele ottamaan mokkulaa pelikäyttöön.
miten ihmeessä kiskot irti 2mb(2000kbit\s) tai 5mb (5000kbit\s) 3G verkosta oma kokemus se on mahdotonta uusista puhelimista N82 \ N95 8G \ Cruise josta Nokian N82 saa parhaa eli 480kbit\s tuttu käyttää mokulaa elisan kortilla niin 600kbit\s on max mitä helsinkin keskutassa saa irti testauksessa käytin Msoynet ja Speedtest