Moro, eli mulla on ruvennu näkymään pleikkarissa outoja viivoja ja joskus ruutu menee kokonaan mustaksi. Tapahtuu siis peleissä sekä ihan vaan valikossa. Pleikka on alle vuoden vanha eli takuuta on jälellä. TV on LG:n 32" LCD tv. Olen koittanu pika-alustaa ja nyt suoritan täyden alustuksen pleikalle mutta luulenpa että sekään auttaa. Onko kellään tietoa mikä osa mahtaa olla pleikasta hajalla ?
Jos pleikkari on kyketty HDMI-johdolla telkkariin voi olla että johto on hajoamassa (tai liitin telkkarista/pleikkarista). Mutta voi hyvinkin olla mahdollista että konsolisi on hajoamassa.
Sama ongelma minulla, outoja viivoja menee ruudun poikki. HDMI:llä ei ole asiaan osaa eikä arpaa, sama ongelma vanhaa scartia käyttäessä.
Mulla ei tullu noita viivoja, tai no kyllä se scaalasi sitä kuvaa läjään mutta eimuuten. mutta kuva pätki ja pimeni välillä ja tuli sit lopuksi että ei signaalia. viaksi löysin huonon/heikko laatuisen HDMI kaapelin. ostin uuden ja laadukkaan niin ei oo sen jälkeen kuvat pätkiny..
Jaahas, eli tää jakaa nyt mielipiteitä Voipi olla että vien jokatapauksessa tuotteen takaisin Kouvolan Prismaan ja lähettäköön minulle sitten uunituoreen
Itsellekkin on huono HDMI kaapeli aiheuttanut ongelmia. Välillä vihreitä viivoja, välillä pätkimistä. Ostin kunnon kaapelin ja ongelmat hävisi samantien. Sellainen tuli myös mieleen, ettei kyseessä vain olisi v-syncin puuteesta johtuva niin sanottu "tearing". Jos näin on, niin siihen auttaa vain mikäli pelintekijät voisivat laittaa sen v-syncin peleihin.
Joo, Mullakin teki aivan samaa, viivoja, pätkimistä, välistä näytti mustaa ruutua, sitten lopuksi ei enään olleenkaan näkyny. Vika löytyi huonosta HDMI kaapelista (huonolaatuinen, sain kaupanpäälle ku ostin pleikkarin)