ps3 ja tikun kautta elokuvan katsominen

Discussion in 'PS3' started by brennus11, Apr 25, 2009.

  1. brennus11

    brennus11 Member

    Joined:
    Apr 15, 2009
    Messages:
    34
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    elikkä olen kattomassa elokuvaa ps3:ssa. saan elokuvan pyörimään mutta teksititystä se ei suostu saada siihen?käytän koneellani vob sub tekstitys ohjelmaa.pitääkö se hankkia siis ps3?
     
  2. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Joined:
    Aug 7, 2007
    Messages:
    793
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Alotappa ihan alusta. Siis katot pleikasta tikun kautta leffaa ja pohdit pitääkö pleikkari hommata... Vai pitääkö hommata vob sub pleikkaan?

    No kokeile laittaa sub tiedosto ja leffaa samaan kansioon. Kuulemma pelittää.
     
  3. Kellukka

    Kellukka Regular member

    Joined:
    Mar 31, 2006
    Messages:
    254
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ei auta laittaa tekstejä samaan kansioon. Ei .sub eikä edes .srt muodossa. aviaddxsubs ohjelmalla ne tekstit voi siihen "liimata" mutta luvattoman usein ei enää sen jälkeen ääni ole oikeassa kohdassa. Ihme kyllä ettei sony saa konsoliin päivitystä joka osaisi nuo irtotekstit lukea kun sellainen ominaisuus on jo pitkän aikaa löytynyt ihan halvimmista dvd soittimistakin.
     
  4. Kasavuori

    Kasavuori Regular member

    Joined:
    Apr 17, 2006
    Messages:
    443
    Likes Received:
    11
    Trophy Points:
    28
    Tuohon äänen synkkaan voisin sanoa, että useita videoita aviaddxsubs-ohjelmalla käsiteltyäni, en ole ko. ongelmaan törmännyt. Toki olen toisessa ketjussakin nähnyt siitä kerrottavan. Ohjelma ei käsittele mitenkään kuvaa ja ääntä, vaan sisällyttää tekstit jokseenkin samalla tavoin kuin teksti-tv toimii.
     
  5. brennus11

    brennus11 Member

    Joined:
    Apr 15, 2009
    Messages:
    34
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    minulla vob sub toimii hienosti tietokoneella niin että laitan samaan kansioon mutta kun laitan tikun ps3 ja rupean katsomaan niin ei tule tekstejä.

     
  6. Kasavuori

    Kasavuori Regular member

    Joined:
    Apr 17, 2006
    Messages:
    443
    Likes Received:
    11
    Trophy Points:
    28
    Kuten Kellukka jo tuossa totesi, Aviaddxsubs-ohjelmalla tehty tekstien liitos .avileffaan on toistaiseksi ainoa tapa ("polttamisen" lisäksi) saada tekstit näkyviin PS3:ssa.
     
    Last edited: Apr 27, 2009
  7. brennus11

    brennus11 Member

    Joined:
    Apr 15, 2009
    Messages:
    34
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    okei voitteko laittaa mulle linkin mistä ladata kyseinen ohjelma?ja saako helposti tekstit tenacious D, Zohan ja uusin rambo?
     
  8. Kellukka

    Kellukka Regular member

    Joined:
    Mar 31, 2006
    Messages:
    254
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Se linkki on jokaisessa edellisissä viestissä oikein sinisellä erikseen merkitty ja alleviivattu. Klikkaa vain sitä.
     
    Last edited: Apr 27, 2009

Share This Page