PS3 japanista

Discussion in 'PS3' started by Embuu, Sep 23, 2009.

  1. Embuu

    Embuu Member

    Joined:
    Sep 23, 2009
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Noniin elikkäs meiän muori ois lähössä ens kuussa työmatkalel japaniin ja hän kyseli että mitäs sieltä vois mulel tuliaisiks tuoda. Elikkäs olen siis kuullut kavereilta että ps3 maksaa japanissa vain 50-100e. Pitääkö tämä paikkansa ja toimisivatko suomesta ostetut pelit tässä. Sen verran tiedänkin että japanilainen ps3 ei näytä kaikkia suomalaisia elokuvia- ja bluray- elokuvia.
     
  2. Spaddu86

    Spaddu86 Regular member

    Joined:
    Oct 6, 2008
    Messages:
    173
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    En usko että ihan noin halvalla saa, veikkaisin hinta että olisi jotain ~200e ei tietenkään varmaa tietoa.
    Ja pelithän on aluekoodittomia että kyllä toimii.
     
  3. Ismo_Bond

    Ismo_Bond Member

    Joined:
    Apr 23, 2007
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Pelit toimii, mutta Blu-Ray elokuvat vissiin ei. Tai ainakin niin oon muistelevani.
     
  4. wardeth

    wardeth Member

    Joined:
    Sep 25, 2009
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kannattaa ottaa huomioon myös se, että, jos jostain syystä joudut lähettämään Pleikkarisi Japaniin takuuhuoltoon, niin ne postikulut on melkein 100 euron luokkaa. Ei se silloin enää tule halvemmaksi (olettaen että PS3 maksaisi 200e). Ellei sitä voi jättää jonnekin tänne Suomen SONY-pisteisiin. Olettaisin, että ei voi, sillä Jenkeistä ostamaani Nikon-kameraa en voinut jättää Suomen pisteisiin takuuhuoltoon, vaan se piti lähettää kauas meren toiselle puolen.
     
  5. miles_

    miles_ Guest

    Kaikki pitäisi toimia minun ymmärrykseni mukaan aivan normaalisti. Onhan Japanissa myytävä versio PAL niinkuin suomessakin ja DVD aluekoodi (R2) on ainakin sama. Suomen aluekoodin (B) omaavat Blu Ray-levyt ei toimi Japanin aluekoodin (A) omaavissa laitteissa. On myös olemassa aluekoodittomia Blu Ray levyjä.
    Tässä lista niistä: http://bluray.liesinc.net/index.php?region=b
    Vastauksen sisältö on nopeasti googletettua eli en ole 100% varma näistä. Korjatkaa joku jos olen väärässä.
     
  6. Embuu

    Embuu Member

    Joined:
    Sep 23, 2009
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    joo kiits vastauksista, tultiin siihen tulokseen et hommattiin se vehje suomesta että toimii kaikki leffatki ja että saa sen takuunn.
     

Share This Page