PS3 konsolin äänestä

Discussion in 'PS3' started by samhenri, Apr 21, 2009.

  1. samhenri

    samhenri Member

    Joined:
    Aug 28, 2008
    Messages:
    35
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Hei.

    Olen ihan juuri äskettäin homman itselleni PS3 konsolin. Oli jo korkea aikakin.

    Kysyisin sellaista, että onko ihan normaalia konsolille, että kun se pyörittää peliä, niin vähän väliä konsolista kuuluu sellaista pientä ruksutusta. Vai onko mahdollisesti koneessa jokin syntymävika ja olisi syytä viedä Sonyn merkkihuoltoon tarkistettavaksi.

    Ääni ei siis ole mikään kova, mutta tuntuu että se ei ole kaikissa peleissä sitä pitänyt. Nyt pelaillut GTA4:sta ja siinä tuntuu kuuluvan konsolista vähän väliä sellaista pienen pientä ruksutusta.

    Kiitoksia kaikille vastanneille.

    Terveisin,
    Sami
     
  2. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Joined:
    Aug 7, 2007
    Messages:
    793
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    No kyllä se GTA:ssa pitää itsellänikin. Se on vaikeaa määritellä edes ruksuttamiseksi mikäli ymmärrät mitä tarkoitan. Ilmeisesti lähtee kovosta + siitä kun levy pysähtyy ja lähtee taas pyrimään.

    Eli ihan normaalia on.
     
  3. samhenri

    samhenri Member

    Joined:
    Aug 28, 2008
    Messages:
    35
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ok.

    Kiitos tiedosta.

    Sitä kun on itse niin vainoharhainen aina näiden laitteiden kanssa, että kun pienikin ääni kuuluu, niin heti alkaa miettimään että "No taas tätä mun tuuria, tietty toi laite on rikki".

    T: Sami
     
  4. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Joined:
    Aug 7, 2007
    Messages:
    793
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Itsekkin on tullut näitä asioita pohdittua (tuuri on täällä päässä kans niin legendaarista luokkaa) ja ihan hyvä että niitä kysyy.

    Mutta eipä tässä mitään kummempia. Hyviä pelihetkiä!
     

Share This Page