PS3 Kovalevy täynnä!

Discussion in 'PS3' started by Miksutti, Jul 28, 2011.

  1. Miksutti

    Miksutti Member

    Joined:
    May 13, 2009
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Poistin kaikki käyttäjät, tarpeettomat gamesavet, ja KAIKKI demot, ja väittää että kovalevyllä ei ole tarpeeksi tilaa kun yritän asentaa Black Opsin uutta map packkia... Ei ole musiikkia / videoita ja pari kuvaa on vain... Mikä mahtaa viedä niin paljon tilaa??

    Muokataan vielä että kyseessähän on 80GB versio, tuskin niin paljoon pitäisi DLC / Gamesaveihin mennä? =o
     
    Last edited: Jul 28, 2011
  2. Kojo10

    Kojo10 Regular member

    Joined:
    Jul 17, 2007
    Messages:
    241
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    28
    Poista myös turhien pelien asennustiedostot. Ne saattavat haukata yllättävän paljon tilaa.
     
    Last edited: Jul 29, 2011
  3. Miksutti

    Miksutti Member

    Joined:
    May 13, 2009
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Olen kyllä poistanut mutta kumma kun ennen on ollut kymmeniä demoja samaan aikaan asennettuna... Nyt olen pikkuhiljaan joutunut poistamaan kaikki eikä silti mahdu... Kumma juttu
     
  4. zuux_31

    zuux_31 Member

    Joined:
    Dec 9, 2010
    Messages:
    74
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Jos ei ole mitään tärkeää kovolla, niin jostain sen sai alustettuakin. LUE: formatoi kovalevyn kaikesta datasta. Sitten tilaa pitäis löytyäkkin. Ja jossain kyllä mättää, sillä 80gb lisäosa ei ole lähellekkään...

    Voithan yrittää etsiä kovalevyn tietoja ja katsoa kuinka täynnä se on. En muista ulkoa mistä löytyy.
     
  5. Acer7530

    Acer7530 Regular member

    Joined:
    Dec 19, 2009
    Messages:
    179
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Eikös ollu suunnilleen näin: Pleiksun asetukset--> Järjestelmäasetukset ---> Järjestelmän tiedot. Tuolta näkyy.
     
  6. jpvir

    jpvir Regular member

    Joined:
    Feb 16, 2009
    Messages:
    123
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    28
    Eipä tohon 80GB:n nykyään montaa pelin asennustiedostoa mahdu. Mulla on monta peliä jotka vie 3-8GB:tä. Kovolla ei ole mitään muuta kuin pelien asennukset ja talletukset jotka vie tällähetkellä 145GB.
     
    Last edited: Jul 30, 2011

Share This Page