Poistin kaikki käyttäjät, tarpeettomat gamesavet, ja KAIKKI demot, ja väittää että kovalevyllä ei ole tarpeeksi tilaa kun yritän asentaa Black Opsin uutta map packkia... Ei ole musiikkia / videoita ja pari kuvaa on vain... Mikä mahtaa viedä niin paljon tilaa?? Muokataan vielä että kyseessähän on 80GB versio, tuskin niin paljoon pitäisi DLC / Gamesaveihin mennä? =o
Olen kyllä poistanut mutta kumma kun ennen on ollut kymmeniä demoja samaan aikaan asennettuna... Nyt olen pikkuhiljaan joutunut poistamaan kaikki eikä silti mahdu... Kumma juttu
Jos ei ole mitään tärkeää kovolla, niin jostain sen sai alustettuakin. LUE: formatoi kovalevyn kaikesta datasta. Sitten tilaa pitäis löytyäkkin. Ja jossain kyllä mättää, sillä 80gb lisäosa ei ole lähellekkään... Voithan yrittää etsiä kovalevyn tietoja ja katsoa kuinka täynnä se on. En muista ulkoa mistä löytyy.
Eikös ollu suunnilleen näin: Pleiksun asetukset--> Järjestelmäasetukset ---> Järjestelmän tiedot. Tuolta näkyy.
Eipä tohon 80GB:n nykyään montaa pelin asennustiedostoa mahdu. Mulla on monta peliä jotka vie 3-8GB:tä. Kovolla ei ole mitään muuta kuin pelien asennukset ja talletukset jotka vie tällähetkellä 145GB.