Elikkäs olisi 3 kysymystä johon kaipaan kipeästi vastauksia. 1) Voiko PS3:seen liittää ulkoisenkovalevyn, josta voisi vaikka katsoa kuvia, leffoja jne. 2)Voiko käyttää normaalia hiirtä ja näppäimistöä PS3:sessa pelien pelaamiseen? 3)Mitkä pelit on NS. must have pelejä, pelejä jotka on pakko olla kun omistaa ps3:sen
1) Ei siihe tarvitse ulkoista kovalevyä siirrät vaan ne leffat/kuvat pleikkaan. tässä jos silti haluat. 2)kyllä pitäisi toimia jos on usb, mutta en tiedä voiko pelata? 3)kaikki mitä itse pidät kiinnostavina.. niitä on niin paljon että turha luetella.
Vaikka usb tikulle laitat ja isket ps3:seen kiinni, sitten menet leffa valikkoon esim ja painat vaan kolmiota ja valitset kopio
Apua tarvitsisin. Pleikkarini on ennen toiminut vallan mainiosti, käytin sitä hyvin, sammutin aina kun lopetin pelaamisen. mutta eräänä päivänä kun olin menossa pelaamaan COD4 niin siihen tuli vain ne alku "aallot" laitoin pelin sisään oikeassa yläkulmassa pyöri se diskin kuva. sen jälkeen sammutin koko koneen ja käynnistin uudelleen. pelkkää mustaa. olen kokeillut useilla telvisioilla ja ei toimi, joten vika ei ole teeveessä vaan itse pleikkarissa. vastaa pian
Ihan väärässä viestiketjussa tää sun kysymyksesi. Koita painaa sitä virtanäppäintä 5sec pohjassa ja katsoa mitä tapahtuu.
Hei! Kysyisin miten saan ps3 toimimaan tavallisella TV:eellä? Katsoin HDMI telkkarilla ps3 asetukset ja siellä oli HDMI 1080p Miten saan sen asetuksen muutettua Vastaukset mieluiten S:joni_daalund@hotmail.com Kiitos etukäteen!
Pihlis12 "Ihan väärässä viestiketjussa tää sun kysymyksesi. Koita painaa sitä virtanäppäintä 5sec pohjassa ja katsoa mitä tapahtuu." Boottaus Buuttaus
Resetoi näyttö asetukset. Muistaakseni se resetointi meni suunnilleen näin: Sammuta konsoli -> Kun valmiustilan punainen valo palaa -> Paina käynnistys nappi pohjaan ja pidä pohjassa -> Heti kun painetaan tulee eka piippaus. Jatketaan painamista tuo 10-15sek niin tulee toinen piippaus. Toisen piippauksen jälkeen irti, niin kyselee asetuksia.
terve! Mulla on tossa sellanen ongelma että kun ton 320 g ulkosen iskee kiinne niin ps3 ei tunnista molempia varastoja. Ainoastaan toisen. Kovalevy on siis jaettu kahteen varastoon ja ainoastaan toisen pleikkari tunnistaa. Mikä neuvoksi?