ps3 langaton nettiyhteys ?

Discussion in 'PS3' started by pr0player, Nov 5, 2010.

  1. pr0player

    pr0player Member

    Joined:
    Nov 4, 2010
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Mulla on ongelma. Olen ostamassa ps3 ja haluan siihen langattoman netti yhteysen, joten miten menetellään? Haluasin semmosen nettiyhteyden, millä voi pelata muitten kans netissä mm. black ops ja medal of honor eli toivoisin että vastasitte tähän viestiin, koska ois kiva saada se toimimaan :) mutta ei muuta sit.

    Kiitän jo etukäteen....
     
  2. Volbeat

    Volbeat Regular member

    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    182
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    ostat siis netin joltakin sen myyjältä. esim. elisa. en tiedä onko sulla jo nettiyhteyttä ja missä asut.(kaikki netin tarjoavat eivät ole välttämättä kotipaikkakunnallasi toimivia. mutta jos langattomana haluat ps3:een yhdistää niin langaton modeemi pitää ostaa. modeemi seinään su muut johdot. haet pleikalla langattoman verkkoyhteyden. mene välilehti kuettelosta ihan alas asetukset kohdalla. siellä on verkkoyhteydet ja siitä sitten verk.yht. asetukset ja haet oman nettis ja laitat salasanan mikä on yleensä modeemin pohjassa. ittellä kävi niin erään langattoman yhteyden operaattorin kanssa että ei lähtenyt cod 4 ja mw2 käyntiin vaan piti aina buutata modeemi. sanoi vain connecting eikä menny eteenpäin kun meni onlineen. onneksi on nyt elisa niin ei ole tätä ongelmaa. :)
     
  3. pr0player

    pr0player Member

    Joined:
    Nov 4, 2010
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    joo kiitos tosi paljon tästä tiedosta nyt ainakin osaan sen homman sit :) olen kiitollinen. En tie operaattorista mutta just ollaan saatu toi langaton netti kotio niin khyll se ainakin toimii tässä hyvin mut khyll se kai rupiaa toimimaan. Ei ole sitä vielä siis ps3 mut tuloo hommattua sillain joulun jälkeen varmaan jos hinnat vähän halvenis telvisioissa ja vaikka pelitkin vähän halvenis :) ja joulu töissä niin eihän tässä mitään hätää rahankaan suhteen oo :) mut kiitos vie kerran toivotaan että se toimis sit.

    Terveisin Pr0player
     

Share This Page