PS3:lle telkkaria

Discussion in 'PS3' started by jaska74, Apr 9, 2009.

  1. jaska74

    jaska74 Guest

    vähän N00B näissä HD jutuissa joten kysyn teiltä..
    pitääkö ostaa ihan full hd telkkari, vai riittääkö hd ready?
    ja pieni kämppä niin ihan 32" riittäs vallan mainiosti, eli en välttämättä "tarvitse" sitä 42" superhypermultidigihd telkkari mitä joku neropatti kuitenkin heti ehdottaa.. ;-)
     
  2. Kellukka

    Kellukka Regular member

    Joined:
    Mar 31, 2006
    Messages:
    254
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    No mulla on mirai merkkinen 32" HD-Ready ja hyvin on riittänyt. Kaikki pelitkin jotka omistan on vain 720. Lisäksi toisessa huoneessa on cibox merkkinen 26" laajakuvanäyttö jossa esim. re5 näytti todella hienolta.
     
  3. jpvir

    jpvir Regular member

    Joined:
    Feb 16, 2009
    Messages:
    123
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    28
    osta mieluummin "tulevaisuudenvaralle" se full hd saat leffoissa ja uudemmissa peleissä paremman kuvan. en oo hintoja seurannu mut luulis tollasen 32" kohtuu hintaan saavan. samsungia en suosittele kaikenlaisten ärsyttävien pikkuvikojen takia tuli itse tollaseen 40" romuun laitettua yli 1000€ kohta se lähtee takuuhuoltoon saa nähdä kuinka kauan se on reissussa onneksi takuuseen sisältyy kuljetus. sonyn töllöä suosittelen niin ei jää harmittamaan ei tota töllöä kuitenkaan kovin usein tuu vaihdettua.
     
  4. Sami_R

    Sami_R Guest

    Jos vaan ihan pelailee niin HD-Ready siihen riittää, mutta jos meinaa näitä blue ray elokuvia katsoa niin sitten toi Full-HD olis mun mielestä paras vaihtoehto.
     
  5. rovare81

    rovare81 Member

    Joined:
    Oct 29, 2008
    Messages:
    35
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ehdottomasti full-hd, koskaa uusin turismokin tulee olemaan full hd.
    Ensi vuonna pelit varmasti tukee jo täyttä kuvaakin.
    Telkkariksi järkeviä ovat, panasonicin plasmat, tai sonyn lcd, taikka sitten ostaa jonku käytetyn, ja odottaa oled tekniikkaa.
     
  6. 2009_

    2009_ Member

    Joined:
    Feb 15, 2009
    Messages:
    14
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kylhä toi fullhd töllön hommaaminen olis parempi vaihtoehto. Suosittelen Sonyn Bravia teeveitä, huippuhyviä eikä hinnalla pilattu. Itsellä Sonyn Bravia 40W4000 malli ja pelkkää hyvää sanottavaa.
     
  7. tonttila

    tonttila Regular member

    Joined:
    Dec 22, 2007
    Messages:
    248
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Liityn keskusteluun mun mopo on parempi kun sun mopo..
    Omakohtaisten kokemuksieni perusteella LG:n telkkareista, suosittelen plasmaa. Ison saa halvalla. HD-ready riittää pelailuun, nyt ja seuraavat vuodet. BR:tä katsellessa alle 42" ei silmä tiedä onko se full-HD vai ihan vaan ready. Itse ainakin ostaisin isoimman mihin rahat piisaa. Mitä isompi, sen parempi. EI TV VOI OLLA LIIAN ISO!?! Tosin digi-tv kuva on aika kamalaa läheltä katsellessa, dvd menettelee mut pelit ja (HD)leffat pääsee kyllä oikeuksiin isolla ruudulla. Itsellä 50" ja lämmittää mukavasti pientä kaksiota :)
     
    Last edited: Apr 21, 2009

Share This Page