Moi. Nyt sanoi DVD-soitin itsensä irti ja ajattelin hommata tuon PS3:en? Nyt kysymys kuuluukin että pystyykö tuolla toistaan DivX tiedostoja toistettua subien kera...entä .mkv+sub?
eipä taida ps3 suoraan ymmärtää ku noita avi,divx,mp4 muotoja. Voi olla muitakin mut noita olen kokeillu. Mediaserver ohjelmalla toimii kaikki eikä tarvi miettiä mistä saisi tekstit näkyviin. PS3 tuki teksteille on melki nolla.
kyllä toimii mkv+sub/srt ainakin täällä, nykyään katson kaikki sarjat/leffat yms. media serverin kautta
Jatkanpa vanhaa ketjua... PS3 media server XP:llä videot pyörii ja tekstitki näkyy, mutta teksti on älyttömän pienellä. Miten tekstin fonttia sais isommaks???
Pleikkari jaksaa kyllä valikoida aika tarkasti AVI formaatteja kokemukseni mukaan. Mpeg 4 eli mp4 tiedostot pitää olla muotoa H.264, että toimii.
Itse katson myös kaikki leffat sarjat jne media serverin kautta, 1080p fullhd leffat ei pyöri kunnolla, 720p kyllä. 1080p leffat nykii sekunnin välein, jos pistän pausen jotta läppäri ehtii lähettää tiedostoa ps3:lle ja painan pausen pois niin toimii ilman pätkimättä hyvin, jonkun aikaa... ja alkaa sama pätkiminen.. mutta siis joo kyllä tietääkseni tuo lähes kaikki näyttää, joskus ei ole näyttänyt niin olen mennyt transcode valikon kautta kokeilemaan uudelleen niin sellain useimmiten saanut toimimaan. Eli suomeksi lähes kaikki on pyörinyt mitä olen netistä ladannut, en muistaisi tapausta jota pleikka ei olisi osannut soittaa. läppäri on tuplaydinprossu 2.0GHz, 800MHz FSB, 2 MB L2 muisti || 4 GB DDR2 || GeForce 9600M GT TurboCache 1 GB || Intel Centrino cpu:na EDIT/Lisäys: Saattaa tuo 1080p lähetys myös johtua tuosta 20m kaapelista joka menee reitittimestä PS3:lle ulkoiselta kovolta, läppäri tietty välissä siitä reitittimelle ja siitä pleikalle