ps3 modern warfare 2 online ongelmat

Discussion in 'PS3' started by pate6, Nov 15, 2009.

  1. pate6

    pate6 Member

    Joined:
    Nov 15, 2009
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Mikä mättää kun ei pääse online peliin ollenkaan? Jää jumiin network valikkoon ja split screen moninpelikään ei toimi jos netti päällä vanha peli toimii mainiosti!
     
  2. Timant

    Timant Guest

    Onko langallinen vai langaton?
     
  3. pate6

    pate6 Member

    Joined:
    Nov 15, 2009
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Langaton mutta oon kokeillu piuhallakin ei auta!
     
  4. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Joined:
    Jan 16, 2008
    Messages:
    206
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kyllä itsellä ainakin pelaa moninpeli mainiosti, tosin nyt yritän veteran tasolla tahkota kampanjaa ja siinä menee varmaan aika pitkään (en ole mikään pro FPS pelien pelaaja), josko sitten perehtyisi paremmin moninpeliin.
     
  5. Timant

    Timant Guest

    Kyllä mulla ainakin pelittää loistavasti langattomana.

    Miten sun asetukset? Pääseekö nettiin ollenkaan? Nimittäin siihen peliin tuli se 1.04 päivitys, joka ladataan netin kautta. Se saattaa kans auttaa.

    Mikä reititin/tukiasema sulla on?
     
    Last edited by a moderator: Nov 17, 2009
  6. bagowpg

    bagowpg Guest

    miullaki on ongelmii ton nettipelaamisen kans. pelii pääsee kyl pelaamaa, mut vähä ajan päästä yhteys serverii katkee?
    oon laittanu kiinteen ip osotteen pleikalle ja avannu portit.
    ku pleikkarilla ottaa yhteyden testauksen nii nat tyypin kohalla valittaa et sitä ei saa ja tulee yhteyden aikakatkaisu 80130203. Alkaa jo vähä risomaa.
    modeemi on d-link dsl-2640B.
    Olisko kellää antaa neuvoo mikä vois auttaa???
     
  7. pate6

    pate6 Member

    Joined:
    Nov 15, 2009
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Netti toimii muuten mainiosti.Päivitin sen eilen ja sit rupes pelaan piuhalla mut langaton ei pelitä vieläkään.
     
  8. Timant

    Timant Guest

    Sepä outoa, että toimii langallisena, mutta ei langattomana.

    Tarviiko sen välttämättä edes toimia langattomana, sillä se on aina vähän epävarma yhteyden pysyvyyden kannalta?

    Sijaitseeko sun tukiasema jossain kauempana vai onko ihan lähellä PS3:sta? Seinät ym. ikkunat ja ovet haittaavat yleensä langatonta yhteyttä.

    Ei silti, mulla on tää tukiasema toisella puolella taloa ja matkaa on sellaset 20m, välissä muutama ovi ja seinä ja silti toimii.

    Pystytkö testaamaan intenet-yhteytesi langattomana? Kosahtaako heti ip:n hakuun vai miten???
     
  9. pate6

    pate6 Member

    Joined:
    Nov 15, 2009
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    No ei välttämättä mut kun on vähä lyhyt piuha niin pitää aina siirrellä laitteistoa.
    Langaton yhteys toimii muuten hyvin mut tän pelinkans ei sitte millään.
     
  10. Timant

    Timant Guest

    Aika paha sanoa enää mitään jos langaton toimii muuten, mutta ei pelin kanssa. Epäilin tuota NAT:a, mutta jos netti toimii niin sillon se on kyllä kunnossa.

    Tai voit ostaa pidemmän johdon, ei paljon maksa.

    Halvempi

    Kalliimpi

    Oletan että tuo 3m riittää?

    Niin millanen tukiasema/reititin jne. sulla on??

    PS. Kun klikkaat moninpelissä siihen kohtaan, jossa lukee Play Online, niin lukeeko sulla siinä vasemmalla, että Your NAT Type: Open???
     
    Last edited by a moderator: Nov 20, 2009
  11. Khato

    Khato Member

    Joined:
    Dec 30, 2009
    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Osaiskoha kukaa auttaa mua tässä?

    Laitoin reitittimen asetuksista ip-osoitteen haun automaattiseksi jolloin modern warfare 2 ei enää toiminut.. Se jää siihe kohtaan jossa lukee: Connecting to matchmaking server...


    Pitääkö mun aukaista jotenki niitä portteja?
     

Share This Page