PS3 MW3

Discussion in 'PS3' started by ihmeneito, Dec 19, 2011.

  1. ihmeneito

    ihmeneito Member

    Joined:
    Nov 30, 2011
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tässä koko ammun yrittäny päästä MW3:sta kaverin kanssa pelaamaan, tuloksetta.

    Pystyn kirjottaa networkin välityksellä kaverilleni, käydä elitessä, storessa jne.

    mutta mw3 en pääse nettiin pelaamaan.

    lykkää vaan sen errorin missä sanotaan .... "MW3 servers is not available at this time. Pleasy try again...."
    oon käyny tsekkaa netistä server statukset ja ok näyttäs olevan.

    Ja mielestäny mitkään nettiasetukset ei kuse ku pääsin esim wrc rallya nettiin pelaamaan.

    yhen kerran oon päässy yhen pelin ajaks nyt pelaamaan ja sit heitti mut pois mw multiplayeristä.

    kellään samanmoista ongelmaa. Ollu muutenkin paljo muita ongelmia tän mw3 kanssa. alkaa jo hiukset harmaantua ku vituttaa.
     
  2. ansibaar

    ansibaar Member

    Joined:
    Nov 30, 2008
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Onko sulla NAT-type open? Itselläni ollut sitä ongelmaa, että heittää mut kesken kentän useasti ulos serveriltä. Ongelma alkoi, kun hommasin uuden kuitumodeemin, enkä ole osannut avata siitä niitä portteja mitä MW3 vaatisi auki. Otin tuon Upnp täpän pois modeemin asetuksista ja PS3 asetuksista, kun en aluksi päässyt ollenkaan verkkopeliin mukaan. Nyt siis toimii jotenkin, mutta NAT-type on moderate, ja se pitäisi saada auki. Olen googletellut, että mitä portteja pitäisi aukoa, mutta en osaa avata niitä. Modeemi on ZTE:n malli ZXDSL931WII. Olen koittanut myös tuota DMZ Hostia, mutta ei sekään aukaise sitä.
     
    Last edited: Dec 19, 2011
  3. fujitsu97

    fujitsu97 Member

    Joined:
    Oct 7, 2009
    Messages:
    25
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Mulla on täysin sama ongelma tuota erroria pukkaa. oon ihan kyrpä ottassa tän asian kansaa.. viisammat apua kiitooos!
     
  4. picolon

    picolon Member

    Joined:
    Jun 11, 2009
    Messages:
    73
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    NATin korjausta voi muuten koittaa vaan restarttailemalla modeemia/pitämällä sitä n.5 min pois päältä.
     

Share This Page