PS3 + Näytön liitäntäongelma

Discussion in 'PS3' started by Jaatine, Dec 23, 2009.

1. Jaatine

Jaatine Member

Trophy Points:
    11
    Ostin siis Jimmsistä tollaisen näytön jonka piti tulla pc:n ja ps3:n seuraksi. Sitten kun se tänään tuli niin huomasin että en saa sitä kiinni ps3:een. Ajattelin että kun siinä on nyt jäljellä se DVI-D liitäntä.. niin jos laittaisi HDMI-DVI-D Adapterin (vaikka joku tälläinen) niin saisiko sen näkymään silti full hd resoilla adapterin kautta.

2. MoiMi21

MoiMi21 Guest

luulis toimivan.

3. Jaatine

Jaatine Member

Trophy Points:
    11
    Noniin tutkin itse asiaa ja kyllähän sillä saa kuvan näkymään mutta ei ääntä ja se onkin ongelma. Minulla on käytössä Logitech Z-4 kaiuttimet jotka ovat toimineet aikaisemmin hyvin telkkarin kanssa, mutta nykyisessä näytössäni ei ole kaiutinliitäntää joten en saa ääniä ps3:sta irti sitä kautta. Nyt tarvitsisin opastusta että mitkä kaapelit (jotain 3.5 millisiä ja rca kumminkin) ja kuinka ne liitän ps3:een että saan ne äänet kuulumaan sillä mykkäpelejä ei ole kiva pelata??

4. Demistry

Demistry Regular member

Trophy Points:
    26
    Heippa,
    elikkäs sulla on noissa Logitecheissä 3,5mm stereoplugi ja pleikkarin perästä saat sitten sillä mukana tulleen Multi-AV-kaapelin kautta äänet pihalle! Tilaat/teet/ostat jostain TÄLLÄISEN kaapelin johon saat kytkettyä tuon Logitechin ja PS3:n Multi-AV-kaapelin audio RCA:t (valkoinen & punainen).

5. Jaatine

Jaatine Member

Trophy Points:
    11
    Joo tilasinkin tuollaista sälää kun hoksasin itse miten saan sen toimimaan. Kiitos kuitenkin varmistuksesta. :)

Share This Page