Ostin siis Jimmsistä tollaisen näytön jonka piti tulla pc:n ja ps3:n seuraksi. Sitten kun se tänään tuli niin huomasin että en saa sitä kiinni ps3:een. Ajattelin että kun siinä on nyt jäljellä se DVI-D liitäntä.. niin jos laittaisi HDMI-DVI-D Adapterin (vaikka joku tälläinen) niin saisiko sen näkymään silti full hd resoilla adapterin kautta.
Noniin tutkin itse asiaa ja kyllähän sillä saa kuvan näkymään mutta ei ääntä ja se onkin ongelma. Minulla on käytössä Logitech Z-4 kaiuttimet jotka ovat toimineet aikaisemmin hyvin telkkarin kanssa, mutta nykyisessä näytössäni ei ole kaiutinliitäntää joten en saa ääniä ps3:sta irti sitä kautta. Nyt tarvitsisin opastusta että mitkä kaapelit (jotain 3.5 millisiä ja rca kumminkin) ja kuinka ne liitän ps3:een että saan ne äänet kuulumaan sillä mykkäpelejä ei ole kiva pelata??
Heippa, elikkäs sulla on noissa Logitecheissä 3,5mm stereoplugi ja pleikkarin perästä saat sitten sillä mukana tulleen Multi-AV-kaapelin kautta äänet pihalle! Tilaat/teet/ostat jostain TÄLLÄISEN kaapelin johon saat kytkettyä tuon Logitechin ja PS3:n Multi-AV-kaapelin audio RCA:t (valkoinen & punainen).
Joo tilasinkin tuollaista sälää kun hoksasin itse miten saan sen toimimaan. Kiitos kuitenkin varmistuksesta.