PS3:n liittäminen Logitechin kaiuttimiin

Discussion in 'PS3' started by Seibaa, Aug 9, 2008.

  1. Seibaa

    Seibaa Member

    Joined:
    Aug 9, 2008
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Olen tässä harkinnut PS3:n hankkimista, mutta haluaisin ensin varmistaa että saako Logitechin Z4-kaiuttimia kiinni suoraan konsoliin? Eli onko konsolissa erillistä audio-out liitäntää kuten tietokoneen emolevyssä?
     
  2. Heney

    Heney Regular member

    Joined:
    Aug 8, 2008
    Messages:
    138
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Mulla on vähän sama juttu, ps3 on tulossa ens viikolla mut ajattelin kans noita Logitech Z4 kaiuttimia et saako ne siihen kiinni ja onko ne kaiuttimet muuten hyvät et onko kiva pelata pelejä ja kattoo leffoja ja jopa kuunnella vähän musaa.
     
  3. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Joined:
    Aug 7, 2007
    Messages:
    793
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ei ole, mikäli nyt tarkoitatte liitintä, joka on vihreä ja johonkytketään suoraan kajarit koneessa.
     
  4. Truecorb

    Truecorb Member

    Joined:
    Apr 2, 2008
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ehkäpä helpompi tapa olisi liittää kaijutimet suoraan tv:seen. Tämä nyt ei ole sama asia kuin mun omat liitännät =). Mutta mulla on logitech 2.1 kajarit (malli joku 230) ja itse olen laittanut kajarit tv:seen kiinni niin samalla kuuluu kaikki muukin kajareista eikä vain konsolin äänet.
     
  5. Heney

    Heney Regular member

    Joined:
    Aug 8, 2008
    Messages:
    138
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
  6. McTre

    McTre Regular member

    Joined:
    Mar 19, 2008
    Messages:
    490
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Jos kerran näytössä on HDMI sisääntulo ja kaijutinlähtö (itselläni on) Niin siihen vain ne kajarit kiinni. Monitorissa on suurella todennäköisyydellä ihan normaali stereoplugi ja kait niissä kaijuttimissakin on ? ei siis ongelmia.
     
  7. Heney

    Heney Regular member

    Joined:
    Aug 8, 2008
    Messages:
    138
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    No näytössä on juu se kuulokeliitäntä mut kaiuttimista en tiiä. En tosiaan viel hankkinu kaiuttimia aion vaan selvittää eka saako ne ja sit katon jos ostaisin.
     
  8. Heney

    Heney Regular member

    Joined:
    Aug 8, 2008
    Messages:
    138
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    No näytössä on juu se kuulokeliitäntä mut kaiuttimista en tiiä. En tosiaan viel hankkinu kaiuttimia aion vaan selvittää eka saako ne ja sit katon jos ostaisin.
     

Share This Page