Olen tässä harkinnut PS3:n hankkimista, mutta haluaisin ensin varmistaa että saako Logitechin Z4-kaiuttimia kiinni suoraan konsoliin? Eli onko konsolissa erillistä audio-out liitäntää kuten tietokoneen emolevyssä?
Mulla on vähän sama juttu, ps3 on tulossa ens viikolla mut ajattelin kans noita Logitech Z4 kaiuttimia et saako ne siihen kiinni ja onko ne kaiuttimet muuten hyvät et onko kiva pelata pelejä ja kattoo leffoja ja jopa kuunnella vähän musaa.
Ehkäpä helpompi tapa olisi liittää kaijutimet suoraan tv:seen. Tämä nyt ei ole sama asia kuin mun omat liitännät =). Mutta mulla on logitech 2.1 kajarit (malli joku 230) ja itse olen laittanut kajarit tv:seen kiinni niin samalla kuuluu kaikki muukin kajareista eikä vain konsolin äänet.
No tota mulla ei ainakaan oo televisiota vaan http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=27480 tommonen näyttö. Saako siihen kiinni? Siinä on ainakin toi kuuloke-liitäntä et tarviiko jonkun adapterin et saa kiinni?
Jos kerran näytössä on HDMI sisääntulo ja kaijutinlähtö (itselläni on) Niin siihen vain ne kajarit kiinni. Monitorissa on suurella todennäköisyydellä ihan normaali stereoplugi ja kait niissä kaijuttimissakin on ? ei siis ongelmia.
No näytössä on juu se kuulokeliitäntä mut kaiuttimista en tiiä. En tosiaan viel hankkinu kaiuttimia aion vaan selvittää eka saako ne ja sit katon jos ostaisin.
No näytössä on juu se kuulokeliitäntä mut kaiuttimista en tiiä. En tosiaan viel hankkinu kaiuttimia aion vaan selvittää eka saako ne ja sit katon jos ostaisin.