PS3:n vai PC:n peleissä paremmat grafiikat(?)

Discussion in 'PS3' started by CFC2009, Jan 25, 2009.

  1. CFC2009

    CFC2009 Member

    Joined:
    Jan 24, 2009
    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Joo ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta onko yleisesti ottaen PS3:lla paremmat grafiikat peleissä kun PC:llä? Oon tässä pohtinut ostavani PS3:n. Tokihan se näyttö ratkaisee paljon, esim. meillä on himassa uus Philipsin 42" näyttö, joka varmaankin sopisi PS3:n kanssa loistavasti yhteen(?), kun taas PC:llä tommonen BenQ:n 22" näyttö. Ja vielä tähän offtopicina eikös tolla PS3:lla ole mukavampaa/paremmat grafiikat peleissä pelata kun taas Xbox 360. Ja onhan nettipelitkin ilmaisia PS3:ssa! (Ostanko PS3 vai Xbox 360)
     
  2. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Joined:
    Aug 7, 2007
    Messages:
    793
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    No riippuu...

    Jos nyt pelkkään pelaamisen ostat konsolia, niin ehkäpä Xbox.

    Mutta toisaalta jos meinaat leffasi katsella, kuunnella musaa, katsoa leffoja kovolta ja selata/muokata kuvia (uusi firmis) niin Ps3 olis varmaanki se sun valinta. Ps3 sopii mainiosti kodin multimedia keskukseksi. Ja kyllähän ne Blurayt vielä yleistyvät tässä.

    No sitte tuo grafiikka. Vaikea sanoa. Riippuu ihan siitä millon panostavat tuohon Cell Prosessointiin oikein todenteolla. Aika nihkeää tällä hetkellä vielä. Sitähän ihmiset odottavat, että milloin nähdään pelejä Ps3:lla, jotka ovat OIKEASTI kauniimpia kuin Xboxilla.

    Tällä hetkellä grafiikat IMO yhtä hyvät ellei suhteessa paremmat PS3:lla. Kun eihän Ps3 tule ongelmaa: "Voi hemskatti, mun 2 viikkoa vanha ATI 5000000000000890 XX Megamulti kikkeliskokkelis ei pyöritäkkään tätä uusinta FPS:ssää."

    Joo ja sitten pelaikalla tosiaan ilmasta tuo netti yms. Mutta jos mikkisoftalla joku maksaa Xboxiin liittyen, niin eipä siitä turhaan maksa.

    Eli siis itselläni on Ps3 ja olen tyytyväinen valintaan. Kokemukset Xboxilta on kaverien puheiden perusteella, artikkeleista ja onpa itsekkin kyseistä rakkinetta tullut pelattua.
     
    Last edited: Jan 25, 2009
  3. Jarppi_95

    Jarppi_95 Regular member

    Joined:
    Dec 14, 2007
    Messages:
    137
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Eiköhän PC:llä ole paremmat grafiikat, kun melkein koko ajan pukkaa uutta ja kovempaa rautaa. Mutta siinähän se onkin, että, kun ostat PS3/ XO360 niin sitä ei tarvitse joka päivä olla päivittämässä.
     
  4. lgsrc2003

    lgsrc2003 Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Itsellänikin on ajatuksena hankkia PS3 tässä lähiaikoina mahdollisesti. Sen verran Trilogiarilta kyselisin tuosta Play TV:stä kun huomasin tuosta signaturestasi että sulla on sellainen.

    Mistä olet ostanut Play TV:n, ei kai myydä vielä Suomessa? Jos on ulkomailta ostettu, niin miten toimii tekstitykset sun muut suomalaisissa digilähetyksissä täällä? Ei mitään ongelmia? Mahdollisuus Play TV:n hankkimiseen voisi helpottaa päätöksen tekemistä :p
     
  5. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Joined:
    Aug 7, 2007
    Messages:
    793
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    http://www.elektroni.fi/?product=12317

    Tuolta hommasin. Ei tosiaan vielä virallisesti ole suomeen tullut. Antenniverkkoon kyseinen laite (tosin ainakin vielä tämävuoden loppuun toimii Welhon kaapelissa). Todella hyvä on ollut laite ja harvinaisen bugiton digiboxiksi. Tällä hetkellä paras digiboxi/nauhottava mitä itse olen käyttänyt ja nähnyt. Tosin voi nauhottaa vaan yhtäkanavaa ja katsoa toista.

    Lisää/laajempaa keskustelua tuolta: http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=41191

    Itsekkin sinne olen omat arvioni laittanut laitteesta. Suosittelen. Tosin jos hommaat niin isompi kovalevy on tarpeen.

    Jarpin kommenttiin: Joo totta turiset. PC:lle tulee kokoajan parempaa, mutta itseäni kyllä viehättää Ps3 raudan pävittämätömyyden tarve. Tosin on se siitäkin kiinni onko rahaa upottaa PC:en osiin. Itselläni ei ole ja senpä takia Ps3 on itselleni se parempi vaihtoehto.
     
    Last edited: Jan 31, 2009

Share This Page