PS3 Nettiongelma

Discussion in 'PS3' started by ode34, Jan 7, 2008.

  1. ode34

    ode34 Guest

    Elikkäs.. mulla on semmonen ongelma että mulla on kotona netti, jossa nettipiuha tulee suoraan seinästä tietokoneeseen, eikä oo välissä mitään. Kun koneen käynnistää niin netti pitää laittaa päälle. Kun koitan siirtää piuhan tietokoneesta PS3:een, niin nettiyhteys katkeaa ja sen saa päälle ainoastaan tietokoneella. Miten voisin saada toimimaan netin ps3:lle? Voiko tälläiseen nettiin laittaa väliin modeemia josta lähiverkon kauttaa vetää Ps3:een?(kyseessä on CambusBaana jos joku tietää.)Kiitos!
    OD
     
  2. Memento69

    Memento69 Member

    Joined:
    Jan 7, 2008
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Itsellä samanlainen ongelma. Eli netti tulee suoraan seinästä koneeseen. Omistan myös myös buffalonwhr-g125 tukiaseman. Miten saan liitettyä ps3:n nettiin olen yrittänyt monella tavalla mutta homma on kaatunut viimeistään siihen että ps3 ilmoittaa dns-virhettä nettiyhteyttä tehdässä. Apua tarvittais
     
  3. turpa

    turpa Member

    Joined:
    Aug 24, 2006
    Messages:
    29
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    13
    tarviiko nettiyhteyden avaamiseen käyttäjätunnuksen ja salasanan, eli yhteys avataan manuaalisesti.jos näin, silloin ps3 asetuksista valitaan pppoe yhteys ja annetaan samat tunnukset ja salasana joka tietokoneellekkin on.modeemia ei voi laittaa väliin.
     
  4. Memento69

    Memento69 Member

    Joined:
    Jan 7, 2008
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Minulla ei ainakaan tarvitse tunnuksia. Eli netti tulee puhelinpistokkeesta koneeseen (verkkokortti).

    Hermot mennee tuon pleikkarin kanssa. =)
     
  5. ode34

    ode34 Guest

    Mulla siis on seinässä semmonen samanlainen liitin ku tietokoneessa eli ei semmone puhelinpistoke. Toimiiko, jos siihen väliin laittaa reitittimen johon sitten säätää asetukset jonka jälkeen PS3 sen kautta langattomasti nettiin? Onko tälläiseen "pistokkeeseen" sopivaa reititintä edes olemassa? Ja onko varmaa että tolla pppoella toimii, koska jos toimii, niin ei tarvisi ostaa reititintä? Mulla on käyttäjätunnus ja salasana netissäni. Kiitos jos viel viittisittä auttaa..
     
  6. turpa

    turpa Member

    Joined:
    Aug 24, 2006
    Messages:
    29
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    13
    kokeile. laitat muihin asetuksiin automaattisen valinnan. et tarvi reititintä jos et halua. tosin joudut aina vaihtmaan kaapelia, jos haluat tietokoneen nettiin.
     
  7. ode34

    ode34 Guest

    Joo nyt sain toimiin sillä pppoella.. Kiitos turpa
     
  8. Ranq

    Ranq Member

    Joined:
    Feb 19, 2006
    Messages:
    27
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Itellä oli aluksi ihan vaan seinän puhelinpistokkeesta Zyxeliin ja siitä PS3:een. Hankein myöhemmin Langattoman reitittimen ettei tarvi aina siirellä kun tarvii koneeseen nettiä. Automaatti asetukset vaan laittaa niin pitäis toimii. Langattomalla piti verkkoa haetessa laittaa reitittimen nimi (annetaan asennuksen aikana itse koneeseen) ja kryptaus salasana (ktse.). Ja voila!
     
  9. Ranq

    Ranq Member

    Joined:
    Feb 19, 2006
    Messages:
    27
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ajattelin vielä laittaa oman ongelmani tänne kun kerran otsikko sopii niin hyvin. Elikkä lähes joka toisella kerralla kun kirjaudun sisään PSNetworkiin tai koitan ladata jotain niin ilmoittaa että DNS virhe ja liuta numeroita, mutta kun koittaa tehdä saman toimen piteen uudestaan heti perään niin pelittää. Onko aivan normaalia? Yhteytenä 1MB/1MB DNA.
    Sitten vielä Guitar Hero 3:ssa netti peli tuntuu olevan aivan kuollutta. Pelaajia löytyy mutta noin 80% yhteys yrityksistä epäonnistuu ja ilmoittaa "Failed to connect". Saa välillä hermot kireellee kun haluaisi ottaa pari matsia netissä mutta kaikki aika menee onnistuvien yhteyksien hakemiseen. Toisen pelaajan signaalilla ei tunnu olevan merkitystä.
     

Share This Page