PS3 nettipelaaminen langattomassa verkossa.

Discussion in 'PS3' started by Tysoni, Apr 5, 2008.

  1. Tysoni

    Tysoni Member

    Joined:
    Dec 31, 2007
    Messages:
    15
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Morjesta. Olen tässä ollut ostamassa ps3 jo jonkun aikaa,odotellut hintojen putoomista mutta eipä ne tuosta n.400e taida enää kovin äkkiä pudota. Mutta itse asiaan kuinka moni pelaa netissä niin et ps3 on langattomasti verkossa,toimiiko ihan yhtä hyvin kuin piuhalla vai tuleeko viivettä(ping) lisää? Tuntus muutenkin et nuo langattomat on vähä herkempiä katkeilee sun muihin häiriöihin.Kertokaas kokemuksia. Tank juu =)
     
  2. lystis

    lystis Guest

    Tuosta langallisesta en osaa sanoa kun en ole päässyt kokeilemaan, mutta langattomasti toimii ainakin ihan moitteetta ja on sentään 2 langatonta verkkoa välissä ennen modeemia.
    Siis naapurissa on modeemi, matkaa noin 100 metriä sieltä tulee langattomasti mulle verkkosiltaan ja sitten on vielä langaton reititin josta lentää pleikkaan ja läppäriin.
    Samaa modemia käyttää myös toinen naapuri jolla samanllainen systeemi ja sama etäisyys ja tietty se naapuri jolla modeemi käyttää myös verkkoa sekä langalla että langattomasti, yhteensä on 6 tietokonetta ja yksi pleikka samassa verkossa eikä suuria ongelmia ole havaittu.
     
  3. unknown90

    unknown90 Guest

    Itellä on tommonen langaton siinä ja ihan hyvin toimii. Oon esim gh3 pelannu netissä eikä ole mitään viiveitä ainakaan tähän asti ollu. Netin nopeus tosin itelläni on 10mb/1mb että en tiedä millasta on hitaammalla.
     
  4. Tysoni

    Tysoni Member

    Joined:
    Dec 31, 2007
    Messages:
    15
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ok. 8/1 linja mulla on että luulisin et se tulee myös toimimaan ja jos ei ainahan sen saa pienellä vaivalla tosin piuhankin päähän....=)
     

Share This Page