PS3 network ongelma!

Discussion in 'PS3' started by Emppa12, Jan 2, 2011.

  1. Emppa12

    Emppa12 Member

    Joined:
    Jan 2, 2011
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kun kokeilen kirjautua sisään networkkiin tulee tämmöinen teksti "Jotta alatilin haltija voi kirjautua järjestelmään, sinun on hyväksyttävä uudelleen "terms of service/user agreement ja privacy policy" käyttäen päätiliäsi (master account)" ! Olen kokeillut etsiä tietoa netistä mutta ei löydy vastaksia,olisin TOSI kiitollinen jos saisin vastauksen =)
     
  2. Prolehma

    Prolehma Regular member

    Joined:
    Jun 12, 2013
    Messages:
    215
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    28
    Vaikuttaisi siltä, että sinulla on kaksi PSN accounttia ja tämä toinen ei pääse kirjautumaan sisään, koska et ole vielä hyväksynyt terms of service/user agreement ja privacy policy kohtaa. Viesti siis ilmoittaa, että sinun pitäisi kirjautua sisään alkuperäisellä accountillasi ja hyväksyä ehdot. Tämän jälkeen sinun pitäisi onnistua myös kirjautumaan sisään toisellakin PSN käyttäjätililläsi.
     
  3. Emppa12

    Emppa12 Member

    Joined:
    Jan 2, 2011
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kiitos hyvästä ehdoituksesta mutta, ei minulla ole kun yksi käyttäjä koko pleikkarilla.. Tuossa se teksti ihan alkuperäisenä : "Jotta alatilin (sub account) haltija voi kirjautua järjestelmään, sinun on hyväksyttävä uudelleen "terms of service/user agreement ja privacy policy" käyttäen päätiliäsi (master account) Mitä minä olen tästä samasta jutusta lukenut netistä muilla on tuohon tullut semmoinen "accept" valinta mitä minulla ei ole ..
     
  4. Figma

    Figma Regular member

    Joined:
    Jan 19, 2009
    Messages:
    313
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kyllä se vaan on niin kuin Prolehmä sanoi, ja aika varmasti se master account jolla pitää hyväksyä ne ehdot on sinun vanhemmilla?
     
  5. Emppa12

    Emppa12 Member

    Joined:
    Jan 2, 2011
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Mutta mistäs sillä master accountilla sen voisi hyväksyä? olen selannut pleikkaria montatuntia enkä löytäny mitään.. netissä muilla on tullut tuohon ilmoitukseen vaan accept painike ja siinä se.. Minulla kuitenkin puuttuu tuo painike siitä :D
     
    Last edited: Jan 2, 2011
  6. Figma

    Figma Regular member

    Joined:
    Jan 19, 2009
    Messages:
    313
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kirjaudu sisään sillä master accountilla niin pitäis tulla sama viesti, painikkeen kanssa.
     
  7. Emppa12

    Emppa12 Member

    Joined:
    Jan 2, 2011
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11

    Eipä tullut.. Tein uuden accountin ja sillä pääsin kirjautumaan sisään.. Eikös master account tullut sillon kun laittoi iäkseen yli 18 v ? Tein yli 18 vuotiaan siitä.. Voinhan pelata sillä,Joutuu vaan alottamaan kaikki pelit alusta...
     
  8. Volbeat

    Volbeat Regular member

    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    182
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    en tiedä voiko, mutta voisiko sieltä jostain oman käyttäjän asetuksista vaihtaa tuota syntymäaikaa. juuri tuollaisten asioiden varalle tein onneksi oman acc:n yli 18v :)
    usb tikulla voi kai siirtää noita pelin tallennuksia ja muita muisti juttuja. en tiedä toimiiko ihan niin helposti mutta kannattaa kokeilla, ettei ihan alusta kaikkea tarvitse selata. joku voi toki täsmentää tätä minun omaa vastaustani sillä en ole näistä täysin varma.
     

Share This Page