Kun kokeilen kirjautua sisään networkkiin tulee tämmöinen teksti "Jotta alatilin haltija voi kirjautua järjestelmään, sinun on hyväksyttävä uudelleen "terms of service/user agreement ja privacy policy" käyttäen päätiliäsi (master account)" ! Olen kokeillut etsiä tietoa netistä mutta ei löydy vastaksia,olisin TOSI kiitollinen jos saisin vastauksen =)
Vaikuttaisi siltä, että sinulla on kaksi PSN accounttia ja tämä toinen ei pääse kirjautumaan sisään, koska et ole vielä hyväksynyt terms of service/user agreement ja privacy policy kohtaa. Viesti siis ilmoittaa, että sinun pitäisi kirjautua sisään alkuperäisellä accountillasi ja hyväksyä ehdot. Tämän jälkeen sinun pitäisi onnistua myös kirjautumaan sisään toisellakin PSN käyttäjätililläsi.
Kiitos hyvästä ehdoituksesta mutta, ei minulla ole kun yksi käyttäjä koko pleikkarilla.. Tuossa se teksti ihan alkuperäisenä : "Jotta alatilin (sub account) haltija voi kirjautua järjestelmään, sinun on hyväksyttävä uudelleen "terms of service/user agreement ja privacy policy" käyttäen päätiliäsi (master account) Mitä minä olen tästä samasta jutusta lukenut netistä muilla on tuohon tullut semmoinen "accept" valinta mitä minulla ei ole ..
Kyllä se vaan on niin kuin Prolehmä sanoi, ja aika varmasti se master account jolla pitää hyväksyä ne ehdot on sinun vanhemmilla?
Mutta mistäs sillä master accountilla sen voisi hyväksyä? olen selannut pleikkaria montatuntia enkä löytäny mitään.. netissä muilla on tullut tuohon ilmoitukseen vaan accept painike ja siinä se.. Minulla kuitenkin puuttuu tuo painike siitä
Eipä tullut.. Tein uuden accountin ja sillä pääsin kirjautumaan sisään.. Eikös master account tullut sillon kun laittoi iäkseen yli 18 v ? Tein yli 18 vuotiaan siitä.. Voinhan pelata sillä,Joutuu vaan alottamaan kaikki pelit alusta...
en tiedä voiko, mutta voisiko sieltä jostain oman käyttäjän asetuksista vaihtaa tuota syntymäaikaa. juuri tuollaisten asioiden varalle tein onneksi oman acc:n yli 18v usb tikulla voi kai siirtää noita pelin tallennuksia ja muita muisti juttuja. en tiedä toimiiko ihan niin helposti mutta kannattaa kokeilla, ettei ihan alusta kaikkea tarvitse selata. joku voi toki täsmentää tätä minun omaa vastaustani sillä en ole näistä täysin varma.