Olis ps3 hiema onglemia. ku yrittää pelaa mm. nhl 08 ja motorstormii niin valittaa että tätä peliä ei voida pelata nykyisillä videotulon asetuksilla. oon koittanu vaihtaa vaikka mitä asetuksia. kytketty tuolla rgb piuhoilla eikö hdmi koska telkkarini ei tue hdmi osaisiko joku auttaa??!!!
tietääkseni nämä pelit ovat 720p hd pelejä, jos kerran ei tue hd ready tai full hd telkkari niin eiku palauttamaan pelit kauppaa ps. en ole asiasta kuitenkaa ihan varma jos on joku viisaampi joka tietää kertokoon hänelle miten saada pelit toimimaan
kyl mie pystyn ainakin mun pelejä pelaa komposiitti-kaapelin avulla Mulla ei ole ratkaisua tuohon ongelmaan :S
joo no nyt sain sen toemimaa kun laitoin hd tv:Seen. mut nyt tuli uus ongelma ku yritin dvd katsoa. alkoi valittaa et pal-lähetysstandartilla tallennettuja videoita ei tueta. ps. laita ostettu jenkeist ja koitin jenkki leffoil mut sama juttu
Juu Omassa Ps3 Ei ole ollut tuollaista vikaa, mutta veikkaisen että kyse on laite viasta eikä mistään asetuksista
No ei nyt mielestäni raudassa ole vikaa, kun ilmoittaa aluekoodeista. Jos rauta temppulisi, niin varmaankin jotain Disc Read Erroria syöttäisi. Mikäli et vielä ole lukenut sitä mukana toimitettua ohjekirjaa, niin vakavasti suosittelen sen avaamista.
Jos laite on kerran jenkeistä ostettu, niin en ihmettele yhtään. Se ei vain oikein suostu toistamaan pal-järjestelmällä.
Jenkki pleikkarilla pitäs toistua 0, 1 auleen elokuvat, ei alueen 2. Tässä tietoa noista aluekoodeista.