PS3 Ostamassa, pari kysymystä

Discussion in 'PS3' started by vasikkaa, Dec 30, 2008.

  1. vasikkaa

    vasikkaa Member

    Joined:
    Nov 9, 2008
    Messages:
    24
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Elikkä, Olen ostammassa nyt sitten pitkän harkinnan jälkeen tuota PS3 Konsolia. Minulla on pari kysymystä siihen liittyen:

    - Kun ostan PS3 konsolin esim. Verkkokauppa.com :ista Niin tuleeko siihen mukana se johto ja kaikki millä pääsee sinne nettiin vai pitääkö se ostaa itse?

    - Kuinka suuri kovo tähän konsoliin kannattaa ostaa, Eli kuinka suuren kovon tällainen perus pelaaja tarvitsee?

    Kiitoksia jo etukäteen :)
     
  2. trage

    trage Regular member

    Joined:
    Sep 15, 2007
    Messages:
    378
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    1. vastaus siinä tulee se piuha mukana taisi olla RJ45 niminen piuha mutta piuha on joku 1-3m pitkä eli se adsl boksin on oltava aika lähellä ja muuta ei tarvitsekkaan
    2.vastaus no tuo 80 gigaa riittää erittäin hyvin pelaajalle jos ei te mitään muuta kuin pelaa ja kyllä siihen mahtuu vähän muutakin eli sinuna en ostaisi lisää tilaa..itselläni oli 40 giganen ja nyt 150 ja 40 gigaakin olisi riittänyt..
     
  3. vasikkaa

    vasikkaa Member

    Joined:
    Nov 9, 2008
    Messages:
    24
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kiitos Vastauksista Trage, Selvensi paljon.

    Mutta tuosta 1-3 Metrisestä piuhasta, kun se on se modeemi meillä ala-kerrassa ja omahuone yläkerrassa niin pitääkö se johto sitten olla sellanen 20 Metrinen ja vetää koko talon poikki? :eek:
    EDIT: Ja mistä niitä johtoja sitten saa?
     
    Last edited: Dec 30, 2008
  4. jaskavaan

    jaskavaan Member

    Joined:
    Dec 17, 2008
    Messages:
    24
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    eikös PS3n saa kiinni verkkoon myös WLANIn kautta ? mutta onkoWLAN vakiona PS3:ssa vai pitääkö ostaa mitään lisäpurkkeja? saakos sen kiinni salattuun ja piiloitettuun WLAN verkkoon (ku mulla on firman adsl/WLAN purkki kotona)?
     
  5. jontsu1

    jontsu1 Regular member

    Joined:
    Nov 22, 2008
    Messages:
    173
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kyllähän siinä on se WLAN-tuki vakkarina.

    En kyllä tiedä saako sitä siihen salattuun, kun ittelänni on kiinni tommosessa salaamattomassa.
     
  6. lystis

    lystis Guest

    Jos tietää sen salatun/piilotetun verkon nimen ja salasanan niin olettaisin että saa.
    Pitäs vihtiä kokeilla ja pistää salaus päälle omassa verkossa, on vaan niin laiska.
     
  7. vasikkaa

    vasikkaa Member

    Joined:
    Nov 9, 2008
    Messages:
    24
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tuleeko siinnä siis sellanen nettipiuha vaiko Joku USB homma? Jos on nettipiuha niin mulla on tässä huoneessa seinässä kiinni pari nettipaikkaa niin voiko niihin sitten tunkea sen?
     
  8. wald0

    wald0 Member

    Joined:
    Dec 26, 2008
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ehkä kannattaa harkita kaksi kertaa tilaako verkkokaupasta.. varsinkin jos niillä ei ole suoraan hyllyssä.. kun Amazon.co.yk saa n.300 euron hintaan.. ja takuu toimii myös suomessakin.
    itse tilasin vielä kahdella lisäpelillä ja hinta oli n340e
     
  9. Extrahype

    Extrahype Member

    Joined:
    Mar 25, 2005
    Messages:
    15
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    normaalissa 80gb paketissa ei tule mitään nettipiuhaa (RJ45) kaapelia mukaan.

    langattoman netin käyttö toimii aivan loistavasti, vaikka olisi salaukset jos vain tiedät salasanat.

    ja voit kytkeä pistoikkeisiin seinässä jos pistokkeet on pistetty kiinni boksiin.
     

Share This Page