PS3+PC:n kuulokkeet+jonkunlainen mikki

Discussion in 'PS3' started by Wratix, Jun 15, 2011.

  1. Wratix

    Wratix Member

    Joined:
    Jun 9, 2009
    Messages:
    64
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Oon nyt tässä kohta kaksi vuotta pelaillut pleikkarillani PC:hen kytketyllä näytöllä ja kiinni on perus 2:1 kajarit. Headsettinä aluksi käytin PC-kuulokkeita (Razerin Carcharias-malli) ja nyt vuoden alusta tähän päivään on mennyt kahdet pleikkarille sopivat headsetit rikki. Tänään meni hermot noihin paskalaatuisiin konsolikuulokkeisiin ja päätin tulla kysymään täältä: miten saisin jotenkin järkevästi jonkinlaisen PS3:een sopivan mikin toimimaan noiden Carchariasten kanssa? Ekaksi tuli mieleen että ostaisin sellasen Sonyn perus Bluetooth-mikin, mutta saako siitä johdettua toisten puheen ulos HDMI-kaapelia pitkin? (HDMI-kiinni siis näytössä, ja näytöstä menee 3,5mm johdot kajareihin, joihin on kytketty Carchariakset).

    Vaihtoehtoisesti, kertokaa joku laatu-headsetti PS3:lle, joka A) pysyy perkele kasassa B) toisesta kuulokkeesta ei oudosti lähde bassot C) ei maksa 150-200€. Olen kokeillut Turtle Beachin PX21:tä, joista irtosi vasen kuuloke irti, ilman mitään väkivaltaa, sekä Trittonin AX180-mallia joista sitten lähti tuo basso toisesta kuulottimesta (korvissani ei ole vikaa, muutkin ihmiset vahvistanut).
     
  2. Spaddu86

    Spaddu86 Regular member

    Joined:
    Oct 6, 2008
    Messages:
    173
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Jos siis tarkoitat että äänet tulee kaiuttimista eikä bt-headsetistä, niin onnistuu.

    Tähän ei vaikuta minun mielestä yhtään mikä headset, vaan PS3:n chat asetuksista pystyy säätämään että tuleeko puheäänet headsetistä vaiko kaiuttimista.
     
  3. Wratix

    Wratix Member

    Joined:
    Jun 9, 2009
    Messages:
    64
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Näköjään pystyykin, nyt on vaan sitten kysymys, että miten saan järkevästi käytettyä sitä BT-mikkiä headsetin kanssa. Kiitoksia vaan tuosta tiedosta :]
     

Share This Page