PS3 -pelien videoiminen

Discussion in 'PS3' started by TiiRow, May 14, 2011.

  1. TiiRow

    TiiRow Member

    Joined:
    May 14, 2011
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Piti tulla kysymään josko täällä osattaisiin hieman auttaa noobia...

    Eli mistä mahdollisesti saisi jonkun hyvän videointilaitteen, joka koppaa ruudulta tapahtumat PC:lle. Olen kuitenkin aktiivipelaaja, pääosin FPS -pelien parissa, ja olisi mukavaa välillä saada jotain montagea aikaiseksi omista peleistä. PS3:lle olen jättänyt mm. CoD -sarja pelaamisen, ja muut hoidan PC:lla.

    Olen lukenut kyllä mm. Easycapista tuolla toisessa avauksessa, mutta tarkoituksena olisi kuitenkin siirtää ihan HD kuvaa. Löytyykö näitä "kaappareita" Suomesta yleensäkään, ja jos löytyy niin mistä? Vai pitääkö tilata ihan ulkomailta asti? Jos pitää tilailla ulkomailta, niin tietääkö kukaan mitään luotettavaa, PayPalia (en omaa luottokorttia, enkä hommaa) tukevaa sivua mistä tilata?
     
  2. Volbeat

    Volbeat Regular member

    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    182
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
  3. TiiRow

    TiiRow Member

    Joined:
    May 14, 2011
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kiitoksia linkistä, pitänee laittaa samoin tein tilaukseen jokin näistä tuotteista.

    Tuntui lähes mahdottomalta tuo googlailu itselläni, kun jokainen hakusanoja vastaava sivu johti oikeastaan aina jollekin foorumeille jossa kyseltiin samoja asioita. Osa puolestaan oli jo vuosia vanhoja, joten ihan viimeisimpiä tuotteita ei niistäkään sitten löydy.

    Mutta kiitoksia tosiaan, tuo avitti jo paljon...
     

Share This Page