ps3 pelitilaus play.comista

Discussion in 'PS3' started by leoni, May 14, 2009.

  1. leoni

    leoni Member

    Joined:
    Oct 14, 2004
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tilasin kuukausi sitten play.com verkkokaupasta itselleni kaksi ps3 peliä, joista toinen saapui noin viikon sisällä lähetyksestä. Toinen kuitenkin jäi matkalle ja odotin sen kolme viikkoa ennenkuin asiasta pystyi valittamaan. Tasan viikko sitten he sitten lähettivät minulle maksutta uudestaan kyseisen pelin, muttei peliä kuulu vieläkään. Henkilökohtaisesti vituttaa aivan älyttömästi kyseinen pulju tällä hetkellä, enkä varmasti tilaa sieltä enää koskaan mitään. Olisiko kellään ajatuksia, mistä syystä peli ei tule kotiovelle tai mistä asiaa voisi tiedustella?
     
  2. -iGoR-

    -iGoR- Regular member

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    244
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Play.comin lähetyksen ja pelin kotiovellesi saapumisen välillä on kahden maan postilaitokset välillä. Osittain kyseistä prosessia tuntien, lähetys käy monen eri pisteen ja käden kautta ennenkuin tipahtaa postiluukustasi. Monet eri kädet = virheiden mahdollisuus kasvaa. Itse en lähtisi tuosta Play.comia syyttämään. Saattavat molemmat pelit vielä tipahtaa luukustasi kärsivällisen odotuksen jälkeen ;)

    Näiden perään voi olla vaikea tai lähes mahdoton tiedustella, koska Play.comin lähetykset eivät ole kirjattuja vaan kulkevat normaalin postin mukana.

    Olen itse myös käyttänyt kyseistä verkkokauppaa n. 4 vuoden ajan ja todennut että toimitukset tulevat yleensä kahden viikon kuluessa, kun postitusvahvistus Play.comista tulee.
     
  3. pessotto

    pessotto Member

    Joined:
    May 4, 2005
    Messages:
    76
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Itse olen käyttänyt play.comia vuodesta 2003 tilaten yhteensä 115 erinäistä tuotetta, lähinnä pelejä, dvd:tä, musiikkia ja blue-ray levyjä.
    Kaikki ovat tuleet 2 vko sisällä joten itse olen kovin tyytyväinen play.comiin.
     
  4. SeittiMan

    SeittiMan Member

    Joined:
    Feb 22, 2008
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Itse käytän varsin aktiivisesti Play.comia ja ei ole ollut ikinä mitään ongelmaa... varsin helppoa, halpaa ja luotettavaakin. Ei Play.com turhaan ole yksi johtavista nettikaupoista, voi kyllä suositella kaikille :)
     
  5. anzornos

    anzornos Member

    Joined:
    Dec 23, 2004
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Itse ihmettelin, joskus dvd:n vaihtokappaleen viivästymistä, kunnes tajusin, että olivat korvanneet alkuperäisen levyn hinnan tililleni. Ihan hyvä näin, mutta hermoilin vain suotta, kun en ollut asiaa hoksannut.
     
  6. QcK

    QcK Regular member

    Joined:
    Jun 24, 2007
    Messages:
    387
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    No kaikkea muuta se play.com voi olla mutta ei halpa, ainankaan PS3 pelien osalta siks oon siirtyny amazoniin.
    MotorStorm: Pacific Rift 39€
    Rock Band 2 52€
    Call Of Duty 4: Modern Warfare (Game Of The Year Edition) 52€

    ja listaa vois jatkaa vaikka loputtomiin...
     
  7. jontsu1

    jontsu1 Regular member

    Joined:
    Nov 22, 2008
    Messages:
    173
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Itse kyllä siirryin Amazonin puoleen. Nopeempaa, halvempaa...

    Kerran tilasin Play.comista ei kuulunut Killzone kakkosta
    3-kuukauteen!

    No sitten kokeilin Amzonista tilata motorstormin, tuli 2 päivän odotuksen jälkeen.

    Eivät onnekseni Play.comista laskuttaneet, kun tein ilmoituksen kadonneesta pelistä.
     

Share This Page